کتاب الکترونیکی

مقدمه ای بر نظریه گراف: ریاضی H3

Introduction to Graph Theory: H3 Mathematics

دانلود کتاب Introduction to Graph Theory: H3 Mathematics (به فارسی: مقدمه ای بر نظریه گراف: ریاضی H3) نوشته شده توسط «K. M. Koh; F. M. Dong; E. G. Tay»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر نظریه گراف: ریاضی H3

موضوع اصلی: نظریه گراف

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: World Scientific Publishing Company

نویسنده: K. M. Koh; F. M. Dong; E. G. Tay

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 245

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9812703861 , 9789812703866 , 9789812708281 , 9812708286

توضیحات کتاب مقدمه ای بر نظریه گراف: ریاضی H3

نظریه گراف حوزه ای در ریاضیات گسسته است که پیکربندی ها (به نام نمودار) را شامل مجموعه ای از رئوس که توسط یال ها به هم مرتبط هستند را مطالعه می کند. این کتاب به‌عنوان مقدمه‌ای کلی بر تئوری گراف و به‌ویژه به‌عنوان منبعی برای دانش‌آموزان و معلمان دانشگاهی در نظر گرفته شده است که این موضوع را در سطح H3 در برنامه درسی جدید ریاضیات سنگاپور برای دانشگاه‌های راهنمایی می‌خوانند و تدریس می‌کنند. این کتاب بر این حقیقت استوار است که نظریه گراف در این سطح موضوعی است که به خوبی به توسعه استدلال و اثبات ریاضی کمک می کند.


Graph theory is an area in discrete mathematics which studies configurations (called graphs) involving a set of vertices interconnected by edges. This book is intended as a general introduction to graph theory and, in particular, as a resource book for junior college students and teachers reading and teaching the subject at H3 Level in the new Singapore mathematics curriculum for junior college. The book builds on the verity that graph theory at this level is a subject that lends itself well to the development of mathematical reasoning and proof.

دانلود کتاب «مقدمه ای بر نظریه گراف: ریاضی H3»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.