کتاب الکترونیکی

مقدمه ای بر مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی: فناوری درگیر برای ایجاد مشارکت های تجاری برنده بازار

Introduction to e-Supply Chain Management: Engaging Technology to Build Market-Winning Business Partnerships

دانلود کتاب Introduction to e-Supply Chain Management: Engaging Technology to Build Market-Winning Business Partnerships (به فارسی: مقدمه ای بر مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی: فناوری درگیر برای ایجاد مشارکت های تجاری برنده بازار) نوشته شده توسط «David Frederick Ross»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی: فناوری درگیر برای ایجاد مشارکت های تجاری برنده بازار

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: David Frederick Ross

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 384

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 1574443240 , 9781574443240 , 9781420025415

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مقدمه ای بر مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی: فناوری درگیر برای ایجاد مشارکت های تجاری برنده بازار

در تلاش برای حذف هزینه‌های کانال تامین، ساده‌سازی ارتباطات کانال و پیوند دادن مشتریان به منابع ارزش افزوده موجود در زنجیره تامین، مدیریت زنجیره تامین (SCM) به عنوان یک ابزار عملیات تاکتیکی ظاهر شده است. اولین کتابی که به طور کامل معماری ادغام SCM و اینترنت را تعریف می کند، مقدمه ای بر مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی: فناوری درگیر برای ایجاد مشارکت های تجاری برنده بازار به شما نشان می دهد که چگونه از این ادغام بهره برداری کنید و مزیت رقابتی بی نظیری به دست آورید. اقتصاد و محدودیت‌های سنگین‌تر و تدابیر امنیتی اعمال شده بر روی جریان‌های کانال، دسترسی به اطلاعات زنجیره تامین را در زمان واقعی و دقیق‌تر از همیشه مهم‌تر کرده است. اتصال، پیام‌رسانی و همکاری به مهمترین کلمات امروزی تبدیل شده‌اند، زیرا شرکت‌ها برای بقا در محیطی رقابت می‌کنند که در آن زمان‌های چرخه و حاشیه‌های خطای مجاز همچنان در حال کاهش است. مقدمه ای بر مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی، مفاهیم، ​​تکنیک ها و واژگان همگرایی SCM و اینترنت را بررسی می کند تا شرکت ها بتوانند فراتر از بقای صرف حرکت کنند و در بازار رقابتی امروز پیشرفت کنند.


In the quest to remove supply channel costs, streamline channel communications, and link customers to the value-added resources found along the supply chain continuum, Supply Chain Management (SCM) has emerged as a tactical operations tool. The first book to completely define the architecture of the merger of SCM and the Internet, Introduction to e-Supply Chain Management: Engaging Technology to Build Market-Winning Business Partnerships shows you how to exploit this merger and gain an unbeatable competitive advantage.The tightening of the economy and heavier restrictions and security measures placed on channel flows have rendered access to real-time, accurate supply chain information more critical than ever. Connectivity, messaging, and collaboration have become today’s foremost buzzwords, as companies compete for survival in an environment where cycle times and permissable margins of error continue to shrink. Introduction to e-Supply Chain Management explores the concepts, techniques, and vocabulary of the convergence of SCM and the Internet so that companies can move beyond merely surviving and thrive in today’s competitive marketplace.

دانلود کتاب «مقدمه ای بر مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی: فناوری درگیر برای ایجاد مشارکت های تجاری برنده بازار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.