دانلود کتاب Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing (به فارسی: تفسیر در زندگی اجتماعی، علوم اجتماعی و بازاریابی) نوشته شده توسط «John O’Shaughnessy»
اطلاعات کتاب تفسیر در زندگی اجتماعی، علوم اجتماعی و بازاریابی
موضوع اصلی: علمی-محبوب
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: John O’Shaughnessy
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 236
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 0415777585 , 9780415777582 , 0203871014 , 9780203871010
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تفسیر در زندگی اجتماعی، علوم اجتماعی و بازاریابی
«تفسیر» به عنوان چتری برای گرد هم آوردن طیف وسیعی از مفاهیم و تحولات در فلسفه علوم اجتماعی استفاده میشود که پایه و اساس تفکر روشن درباره پدیدههای اجتماعی را فراهم میکند. جان اوشانسی در کتاب جدید خود خواننده را با ماهیت تفسیر و اهمیت آن در زندگی اجتماعی، تصمیمگیری در تحقیقات علوم اجتماعی و بازاریابی مصرفکننده آشنا میکند، بنابراین رویکردی چند رشتهای به مشکلات سوگیری و عدم قطعیت ارائه میدهد.
بنابراین، این کتاب در نگاه خود بدیع و در رویکرد خود جامع است. در حالی که مطالعات گذشته در تفسیر بر روشهای هرمنوتیکی متمرکز بودهاند، اوشانسی نقش تفسیر را در تعاملات اجتماعی، در انجام کارهای علمی، در استفاده از آمار، در تحلیل علّی، در ارزیابی مصرفکنندگان از محصولات و مصنوعات و در تفسیر بیشتر میداند. موقعیت های مشکل ساز همراه با سوگیری های مربوطه ناشی از شادی عاطفی و مفاهیم به کار رفته.
‘Interpretation’ is used as an umbrella for bringing together a wide range of concepts and developments in the philosophy of social science that provide the foundation for clear thinking about social phenomena. In his new book, John O’Shaughnessy familiarises the reader with the nature of interpretation and its importance in social life, decision making in social science enquiries and consumer marketing, thus offering a multidisciplinary approach to problems of bias and uncertainty.
Thus, this book is novel in its outlook and comprehensive in its approach. Whereas past studies in interpretation have focused on hermeneutical methods, O’Shaughnessy goes further considering the role of interpretation in social interactions, in undertaking scientific work, in the use of statistics, in causal analysis, in consumer evaluations of products and artifacts and in interpreting problematic situations together with the corresponding biases arising from emotional happiness and the concepts employed.
دانلود کتاب «تفسیر در زندگی اجتماعی، علوم اجتماعی و بازاریابی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.