دانلود کتاب International Dictionary of Marketing (به فارسی: فرهنگ لغت بین المللی بازاریابی) نوشته شده توسط «Daniel Yadin»
اطلاعات کتاب فرهنگ لغت بین المللی بازاریابی
موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Daniel Yadin
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 449
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0749435321
توضیحات کتاب فرهنگ لغت بین المللی بازاریابی
این مرجع مهم که به زبان واضح و بدون ابهام نوشته شده است، توضیحات دقیقی از تکنیک ها، شیوه ها، اصطلاحات و اصطلاحات مورد استفاده در همه حوزه های مرتبط با بازاریابی ارائه می دهد. پوشش نرم.
Written in clear, unambiguous language, this important reference provides accurate descriptions of the techniques, practices, terminology and jargon used in all marketing-related areas. Softcover.
دانلود کتاب «فرهنگ لغت بین المللی بازاریابی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.