کتاب الکترونیکی

تجارت بین المللی: استراتژی و شرکت چند ملیتی

International Business: Strategy and the Multinational Company

دانلود کتاب International Business: Strategy and the Multinational Company (به فارسی: تجارت بین المللی: استراتژی و شرکت چند ملیتی) نوشته شده توسط «John B. Cullen – K. Praveen Parboteeah»


اطلاعات کتاب تجارت بین المللی: استراتژی و شرکت چند ملیتی

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: John B. Cullen – K. Praveen Parboteeah

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 529

حجم کتاب: 11 مگابایت

کد کتاب: 0415800579 , 9780415800570 , 0203879414 , 9780203879412

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تجارت بین المللی: استراتژی و شرکت چند ملیتی

این کتاب در مقایسه با سایر متون تجاری بین‌المللی، مطالب مشابه و بیشتر را پوشش می‌دهد، اما قیمت آن برای کتاب جیبی دانش‌آموز است.

یک متن تجاری بین المللی جدید برای یک محیط جهانی جدید و همیشه در حال تغییر. با فصلی منحصر به فرد که تجارت الکترونیک بین المللی را پوشش می دهد، کالن به روشی منحصر به فرد نوشته شده است. مسائل فصل ها را به هم پیوند می دهند. منطق این است که برای انتخاب و اجرای استراتژی ها در تجارت بین المللی، باید محیط جهانی، نهادی و فرهنگی را درک کنید. به نوبه خود، شما باید استراتژی‌های عملکردی را برای حمایت از استراتژی‌های چند ملیتی کلی‌تر هماهنگ کنید. از دیدگاه دانش‌آموز، این رویکرد برای پاسخ به سؤالات “چرا من واقعاً باید همه این موارد را بدانم؟” طراحی شده است.

 

ورود به وب‌سایت همراه تجارت بین‌المللی برای منابع دانش‌آموز و مدرس، شامل یادداشت‌های سخنرانی، اسلایدهای سخنرانی، بانک تست، آزمون‌های تمرینی ، فلش کارت و لینک های مفید: www.cullenib.com.


This book covers the same material and more when compared with other international business texts, yet it is priced for the student’s pocketbook.

A new international business text for a new and ever changing global environment. With a unique chapter covering International E-Commerce, Cullen is written in a unique way. Issues link the chapters. The logic is that to choose and implement strategies in international business, you need to understand the global, institutional, and cultural environment. In turn, you need to align functional strategies to support the more general multinational strategies. From the student’s point of view, the approach is designed to answer the questions of “why do I really need to know all of this stuff?”

 

Log on to International Business‘ companion website for student and instructor resources, featuring Lecture Notes, Lecture Slides, a TestBank, Practice Quizzes, Flash Cards, and useful links: www.cullenib.com.

دانلود کتاب «تجارت بین المللی: استراتژی و شرکت چند ملیتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.