کتاب الکترونیکی

مدیریت کسب و کار-جامعه بین المللی: ارتباط بین مسئولیت شرکت و جهانی شدن

International Business-Society Management: Linking Corporate Responsibility and Globalization

دانلود کتاب International Business-Society Management: Linking Corporate Responsibility and Globalization (به فارسی: مدیریت کسب و کار-جامعه بین المللی: ارتباط بین مسئولیت شرکت و جهانی شدن) نوشته شده توسط «Rob van Tulder – Alez van der Zwart»


اطلاعات کتاب مدیریت کسب و کار-جامعه بین المللی: ارتباط بین مسئولیت شرکت و جهانی شدن

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Rob van Tulder – Alez van der Zwart

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 543

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 9780415342407 , 0415342406

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیریت کسب و کار-جامعه بین المللی: ارتباط بین مسئولیت شرکت و جهانی شدن

در قرن بیست و یکم، با بازتعریف شکاف های سنتی، چانه زنی بر سر مسئولیت های شرکتی به طور فزاینده ای حول شهرت شرکت و این سوال که آیا کسب و کارها بخشی از مشکلات جامعه هستند یا بخشی از راه حل آنها متمرکز شده است. این کتاب پیشگامانه به مسائل، استراتژی‌ها و تعاملات اجتماعی به شیوه‌ای همگن می‌پردازد و ماهیت جامعه چانه‌زنی بین‌المللی را در زمان بلوغ آن تحلیل می‌کند.

بحث و زمینه‌سازی بحث‌های معاصر در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت های بین المللی، جهانی شدن و تأثیر شهرت، این متن کلیدی آنها را در یک چارچوب جدید و منسجم ادغام می کند: مدیریت رابط اجتماعی. با استفاده از این چارچوب منحصربه‌فرد، رابط‌های بین شرکت‌های بین‌المللی، دولت‌ها و نمایندگان جامعه مدنی را بررسی می‌کند.

تحلیلی و آشکار، این متن چارچوب را برای مطالعات عمیق نایک، شل، Triumph International، GlaxoSmithKline و اکسون موبیل. درگیری‌های پیرامون برمه، الماس‌های خونی، کار کودکان، نشت‌های نفت، ایمنی مواد غذایی، پتنت‌های مربوط به داروهای HIV/AIDS و حقوق کار که منجر به تعداد زیادی از فعالیت‌های انضباطی شده است را بررسی می‌کند. یک وب‌سایت همراه (www.ib-sm.org) شامل مطالعات موردی اضافی و همچنین پرونده‌هایی درباره چالش‌های پیش روی شرکت‌های بین‌المللی است.

نویسندگان با تکیه بر انبوهی از تجربیات هم در تحقیق و هم در تدریس، متنی را ایجاد کرده اند که شهرت، مسئولیت، اخلاق و مسئولیت پذیری را ادغام می کند. این کتاب که به وضوح ساخته شده است، یک کتاب ضروری برای همه کسانی است که در حال مطالعه یا تدریس اخلاق تجاری، اقتصاد سیاسی، جغرافیای اقتصادی، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت هستند.


In the twenty-first century, as traditional divides are redefined, bargaining over corporate responsibilities has increasingly centred around corporate reputation and the question of whether businesses are part of society’s problems or part of their solution. This ground-breaking book treats issues, strategies and societal interaction in a homogenous manner and analyzes the nature of the international bargaining society as it has matured.

Discussing and contextualizing contemporary debates on international corporate social responsibility, globalization and the impact of reputation, this key text integrates them into a new and coherent framework: Societal Interface Management. Using this unique framework, it explores the interfaces between international corporations, governments and civil society representatives.

Analytic and revealing, the text applies the framework to in-depth studies of Nike, Shell, Triumph International, GlaxoSmithKline and ExxonMobil. It investigates the conflicts surrounding Burma, blood diamonds, child labour, oil spills, food safety, patents on HIV/AIDS medication and labour rights that have resulted in a large number of disciplining activities. An accompanying website (www.ib-sm.org) contains additional case studies, as well as issue dossiers on the challenges confronting international firms.

Drawing on a wealth of experience both in research and teaching, the authors have developed a text that integrates reputation, responsibility, ethics and accountability. Clearly constructed, it is a must-have book for all those studying or teaching business ethics, political economics, economic geography, public relations, and corporate social responsibility.

دانلود کتاب «مدیریت کسب و کار-جامعه بین المللی: ارتباط بین مسئولیت شرکت و جهانی شدن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.