کتاب الکترونیکی

یادداشت های فوری زیست شناسی حیوانات

Instant notes animal biology

دانلود کتاب Instant notes animal biology (به فارسی: یادداشت های فوری زیست شناسی حیوانات) نوشته شده توسط «Richard Jurd»


اطلاعات کتاب یادداشت های فوری زیست شناسی حیوانات

موضوع اصلی: جانور شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Bios Scientific Publishers

نویسنده: Richard Jurd

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 313

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 9781859963258 , 0203441761 , 1859963250 , 0203427548 , 9780203427545

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب یادداشت های فوری زیست شناسی حیوانات

عناوین Instant Notes بر روی اطلاعات اصلی تمرکز دارند و برای کمک به دانشجویان مقطع کارشناسی طراحی شده اند تا به سرعت و به راحتی با یک موضوع آشنا شوند.

یادداشت‌های فوری در زیست‌شناسی جانوری، ویرایش دوم، خلاصه‌ای برای دانش‌آموزان است که در مورد ضروریات زیست‌شناسی حیوانات است. در چهار بخش به خوبی سازماندهی شده، این کتاب به بررسی قلمرو حیوانات، شاخه به شاخه می پردازد. اصول هماهنگ کننده کلیدی را پوشش می دهد. جنبه های فیزیولوژی مقایسه ای را شرح می دهد. و فیزیولوژی تولید مثل و زیست شناسی رشد را از بدو تولد تا پیری مرور می کند. نسخه جدید بررسی و به روز شده است و یک مرور مختصر و جامع از این زمینه است که برای ارائه اطلاعات قابل دسترس در قالبی ایده آل برای سهولت یادگیری و بازنگری سریع طراحی شده است.


Instant Notes titles focus on core information and are designed to help undergraduate students come to grips with a subject quickly and easily.

Instant Notes in Animal Biology, Second Edition, is a student-friendly compendium of the essentials of animal biology. In four well-organized sections, the book reviews the Animal Kingdom, phylum by phylum; covers key coordinating principles; describes aspects of comparative physiology; and reviews reproductive physiology and developmental biology from birth through ageing. The new edition has been reviewed and updated and remains a concise, comprehensive overview of the field designed to provide accessible information in a format which is ideal for both ease of learning and rapid revision.

دانلود کتاب «یادداشت های فوری زیست شناسی حیوانات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.