کتاب الکترونیکی

در داخل تجارت طراحی گرافیک: 60 رهبر رازهای موفقیت خود را به اشتراک می گذارند

Inside the Business of Graphic Design: 60 Leaders Share Their Secrets of Success

دانلود کتاب Inside the Business of Graphic Design: 60 Leaders Share Their Secrets of Success (به فارسی: در داخل تجارت طراحی گرافیک: 60 رهبر رازهای موفقیت خود را به اشتراک می گذارند) نوشته شده توسط «Catharine Fishel»


اطلاعات کتاب در داخل تجارت طراحی گرافیک: 60 رهبر رازهای موفقیت خود را به اشتراک می گذارند

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Allworth Press

نویسنده: Catharine Fishel

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 289

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9781581152579 , 1581152574

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب در داخل تجارت طراحی گرافیک: 60 رهبر رازهای موفقیت خود را به اشتراک می گذارند

این کتاب ادای احترامی است به بدترین مدیر هنری/مالک شرکت طراحی که تا به حال شناخته ام. در واقع، عنوان اولیه کتاب «چگونه جو نباشیم» بود (نام اینجا برای محافظت از کارمندانش تغییر کرده است). بیشتر روزها، تنها چیزی که از چهره او خشن تر بود، چهره طراحانش بود. او هر روز صبح به اندازه‌ای طناب می‌زد که آنها بتوانند خود را حلق آویز کنند و با بسته شدن زمان، زیر لب از آنها انتقاد می‌کرد که حتی برای رضایت او این کار را انجام نداده‌اند. از آنجایی که او معمولاً تنها کسی بود که در جلسات ارائه مشتری شرکت می کرد، فقط او اطلاعاتی را داشت که واقعاً برای انجام درست هر پروژه ای لازم بود. او این اطلاعات را در قاشق‌های ناقص به دست می‌آورد، و وقتی کار به جایی نمی‌رسید – که از نظر او هرگز اینطور نبود – او حتی ادب و ادب را نداشت که مستقیماً در مورد موضوع با کارکنانش صحبت کند. در عوض، او بعد از ساعت‌ها می‌ماند و در واقع پرونده‌های آنها را تغییر می‌دهد.


This book is a tribute to the worst art director/design firm owner I have ever known. In fact, an early working title for the book was “How Not to Be Joe” (name changed here to protect his employees). Most days, the only thing more dour than his face were the faces of his designers. Each morning, he doled out just enough rope for them to hang themselves, and by closing time, he was criticizing them under his breath for not even doing that to his satisfaction. Since he was usually the only one to attend client presenta-tions, only he had the information that was really needed to get any project done right. This information he meted out in incomplete spoonfuls, and when the work didn’t stand up—which in his eyes, it never did—he didn’t even have the courtesy to discuss the matter directly with his staff. Instead, he would stay after hours and actually alter their files.

دانلود کتاب «در داخل تجارت طراحی گرافیک: 60 رهبر رازهای موفقیت خود را به اشتراک می گذارند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.