دانلود کتاب Inside-Out Marketing: How to Create an Internal Marketing Strategy (به فارسی: بازاریابی درونی به بیرون: چگونه یک استراتژی بازاریابی داخلی ایجاد کنیم) نوشته شده توسط «Michael Dunmore»
اطلاعات کتاب بازاریابی درونی به بیرون: چگونه یک استراتژی بازاریابی داخلی ایجاد کنیم
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Michael Dunmore
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 265
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780749436636 , 0749436638
نوبت چاپ: 1st edition
توضیحات کتاب بازاریابی درونی به بیرون: چگونه یک استراتژی بازاریابی داخلی ایجاد کنیم
* شامل مطالعات موردی به روز و تحقیقات جاری * تعادل بین نظریه و عمل * یک استراتژی مفید برای مدیریت موثر تغییر در یک سازمان * یک راهنمای عملی برای اجرای استراتژی بازاریابی داخلی استراتژی بازاریابی داخلی (IMS) تلاشی برای غلبه بر مقاومت در برابر تغییر از درون سازمان هدف آن همسوسازی، ایجاد انگیزه و ادغام کارکنان در جهت اجرای موثر استراتژی های شرکتی و عملکردی است.
دانلود کتاب «بازاریابی درونی به بیرون: چگونه یک استراتژی بازاریابی داخلی ایجاد کنیم»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.