کتاب الکترونیکی

بازاریابی درونی به بیرون: چگونه یک استراتژی بازاریابی داخلی ایجاد کنیم

Inside-Out Marketing: How to Create an Internal Marketing Strategy

دانلود کتاب Inside-Out Marketing: How to Create an Internal Marketing Strategy (به فارسی: بازاریابی درونی به بیرون: چگونه یک استراتژی بازاریابی داخلی ایجاد کنیم) نوشته شده توسط «Michael Dunmore»


اطلاعات کتاب بازاریابی درونی به بیرون: چگونه یک استراتژی بازاریابی داخلی ایجاد کنیم

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Michael Dunmore

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 265

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780749436636 , 0749436638

نوبت چاپ: 1st edition

توضیحات کتاب بازاریابی درونی به بیرون: چگونه یک استراتژی بازاریابی داخلی ایجاد کنیم

* شامل مطالعات موردی به روز و تحقیقات جاری * تعادل بین نظریه و عمل * یک استراتژی مفید برای مدیریت موثر تغییر در یک سازمان * یک راهنمای عملی برای اجرای استراتژی بازاریابی داخلی استراتژی بازاریابی داخلی (IMS) تلاشی برای غلبه بر مقاومت در برابر تغییر از درون سازمان هدف آن همسوسازی، ایجاد انگیزه و ادغام کارکنان در جهت اجرای موثر استراتژی های شرکتی و عملکردی است.


* Includes up-to-date case studies and current research* Balances theory with practice* A helpful strategy for effectively managing change within an organization* A practical guide to implementing an internal marketing strategy An internal marketing strategy (IMS) is an effort to overcome resistance to change from within an organization. It aims to align, motivate and integrate employees towards the effective implementation of corporate and functional strategies.

دانلود کتاب «بازاریابی درونی به بیرون: چگونه یک استراتژی بازاریابی داخلی ایجاد کنیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.