کتاب الکترونیکی

فناوری اطلاعات و توسعه محصول

Information Technology and Product Development

دانلود کتاب Information Technology and Product Development (به فارسی: فناوری اطلاعات و توسعه محصول) نوشته شده توسط «Satish Nambisan (auth.) – Satish Nambisan (eds.)»


اطلاعات کتاب فناوری اطلاعات و توسعه محصول

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer US

نویسنده: Satish Nambisan (auth.) – Satish Nambisan (eds.)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 218

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 1441910808 , 978-1-4419-1080-6

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب فناوری اطلاعات و توسعه محصول

توسعه فناوری اطلاعات و محصول: دستور کار تحقیقاتی تحقیقات جدید مهمی را از رشته های مختلف با هدف توسعه مفاهیم نظری و بینش جدید در مورد کاربرد فناوری اطلاعات در نوآوری محصول و خدمات ارائه می دهد. این کتاب با تکیه بر کار محققان در حوزه‌های مدیریتی متنوعی مانند خدمات اطلاعات، مدیریت فناوری، بازاریابی، عملیات، استراتژی کسب‌وکار و رفتار سازمانی، نقش فناوری اطلاعات در توسعه محصول و خدمات و مسائل سازمانی و مدیریتی زیربنای استقرار موفقیت‌آمیز را بازتعریف می‌کند. فناوری اطلاعات در زمینه های نوآوری، و پایه ای برای تحقیقات آینده در مورد انواع متنوع برنامه های کاربردی فناوری اطلاعات در توسعه محصول و تأثیر بالقوه آنها بر نوآوری محصول و خدمات ارائه می دهد.

بازتاب دو تغییر حیاتی در بخش خدمات – افزایش پیچیدگی و همگرایی در محصولات و خدمات، همراه با ظهور اینترنت و دیجیتالی شدن سریع محصولات و خدمات – کتاب در سه بخش سازماندهی شده است. بخش 1 چهار فصل را ارائه می دهد که بر حوزه های سنتی مدیریت پروژه و فرآیند تمرکز دارد. بخش 2 چهار فصل را ارائه می کند که بر حوزه های نوظهور نوآوری مشارکتی و ایجاد مشترک دانش تمرکز دارد. و بخش 3 یک فصل را ارائه می دهد که همه آن را با هم ترسیم می کند و برخی از موضوعات و موضوعات مهم را برای تحقیقات آینده مشخص می کند.

این کار مهم جدید چیزهای زیادی برای ارائه به محققان دانشگاهی در مدیریت در درون خود دارد. تحلیل نظری عمیق طیف وسیعی از مسائل سازمانی و مدیریتی مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در توسعه محصول و خدمات. همچنین برای محققان و رهبران فکری در سازمان‌های مشاوره که حوزه اصلی مورد علاقه آنها توسعه محصول یا برنامه‌های فناوری اطلاعات است، جذاب خواهد بود.


Information Technology and Product Development: A Research Agenda presents important new research from varied disciplines aimed at developing new theoretical concepts and insights on the application of IT in product and service innovation. Drawing on the work of researchers in such varied management areas as information services, technology management, marketing, operations, business strategy and organizational behavior, the book redefines the role of IT in product and service development and the organizational and management issues underlying the successful deployment of IT in innovation contexts, and provides a foundation for future research on the diverse types of IT applications in product development and their potential impact on both product and service innovation.

Reflecting two critical shifts in the service sector – the increased complexity and convergence in products and services, along with the rise of the Internet and rapid digitization of products and services – the book is organized into three sections. Section 1 presents four chapters that focus on the traditional areas of project and process management; Section 2 presents four chapters focusing on the emerging areas of collaborative innovation and knowledge co-creation; and Section 3 presents one chapter that draws it all together and identifies some of the important themes and issues for future research.

This important new work has much to offer academic researchers in management in its in-depth theoretical analysis of the wide range of organizational and management issues associated with the application of IT in product and service development. It will also appeal to researchers and thought-leaders in consulting organizations whose primary area of interest is product development or IT applications.

دانلود کتاب «فناوری اطلاعات و توسعه محصول»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.