کتاب الکترونیکی

فناوری‌های ارتباطی اطلاعات و بازاریابی شهری: فرصت‌های دیجیتال برای شهرهای سراسر جهان

Information Communication Technologies and City Marketing: Digital Opportunities for Cities Around the World

دانلود کتاب Information Communication Technologies and City Marketing: Digital Opportunities for Cities Around the World (به فارسی: فناوری‌های ارتباطی اطلاعات و بازاریابی شهری: فرصت‌های دیجیتال برای شهرهای سراسر جهان) نوشته شده توسط «Mila Gasco Hernandez – Teresa Torres-Coronas – Teresa Torres-Coronas – Mila Gasc-Hernndez»


اطلاعات کتاب فناوری‌های ارتباطی اطلاعات و بازاریابی شهری: فرصت‌های دیجیتال برای شهرهای سراسر جهان

موضوع اصلی: الکترونیک: مخابرات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Information Science Reference

نویسنده: Mila Gasco Hernandez – Teresa Torres-Coronas – Teresa Torres-Coronas – Mila Gasc-Hernndez

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 438

حجم کتاب: 13 مگابایت

کد کتاب: 1605661341 , 9781605661346 , 9781605661353

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب فناوری‌های ارتباطی اطلاعات و بازاریابی شهری: فرصت‌های دیجیتال برای شهرهای سراسر جهان

سرمایه گذاری های مهم چند سال گذشته به مطالعه بازاریابی شهری کمک زیادی کرده است. با این وجود، هنوز ابزار مهمی وجود دارد که در دوران جدید به وجود آمده است و ناشناخته باقی مانده است. فناوری های جدید اطلاعات و ارتباطات – به ویژه اینترنت.

فناوری‌های ارتباطات اطلاعاتی و بازاریابی شهری: فرصت‌های دیجیتالی برای شهرهای سرتاسر جهان، درک چگونگی کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات به توسعه استراتژی‌های بازاریابی شهری برای ارتقای توسعه اجتماعی-اقتصادی محلی را ارتقا می‌دهد. این کتاب جامع با پوشش موضوعات محوری مانند برندسازی شهر، ترویج صادرات و بازاریابی صنعت، نگاهی عمیق به ابتکارات بازاریابی موثر برای توسعه شهر به دانشگاهیان، بازاریابان و مقامات شهری ارائه می‌کند.


Important investments of the past several years have greatly contributed to the study of city marketing. Nevertheless, there is still an important tool brought about by the new era which remains unexplored; the new information and communication technologies – in particular, the Internet.

Information Communication Technologies and City Marketing: Digital Opportunities for Cities Around the World promotes understanding of how ICTs contribute to the development of city marketing strategies to enhance local socio-economic development. Covering central topics such as city branding, export promotion, and industry marketing, this comprehensive book provides academicians, marketers, and city officials with an in-depth look into effective marketing initiatives for city development.

دانلود کتاب «فناوری‌های ارتباطی اطلاعات و بازاریابی شهری: فرصت‌های دیجیتال برای شهرهای سراسر جهان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.