کتاب الکترونیکی

اطلاعات و سیستم های مدیریت برای سفارشی سازی محصول

Information and Management Systems for Product Customization

دانلود کتاب Information and Management Systems for Product Customization (به فارسی: اطلاعات و سیستم های مدیریت برای سفارشی سازی محصول) نوشته شده توسط «Thorsten Blecker – Gerhard Friedrich – Bernd Kaluza – Nizar Abdelkafi – Gerold Kreutler»


اطلاعات کتاب اطلاعات و سیستم های مدیریت برای سفارشی سازی محصول

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Thorsten Blecker – Gerhard Friedrich – Bernd Kaluza – Nizar Abdelkafi – Gerold Kreutler

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 292

حجم کتاب: 9 مگابایت

کد کتاب: 0387233474 , 9780387233475 , 9780387233482

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب اطلاعات و سیستم های مدیریت برای سفارشی سازی محصول

در محیط رقابتی امروز، شرکت های تولیدی و خدماتی در حال تشدید فرآیندهای سفارشی سازی خود هستند. سفارشی‌سازی به این معناست که شرکت‌ها باید با چالش ارائه محصولات و خدمات شخصی‌شده، بدون ارائه هزینه‌های بالا، مقابله کنند. بنابراین، شرکت ها باید به عوامل سفارشی سازی و هزینه توجه کنند تا مزیت رقابتی کسب کنند. در حالی که سفارشی‌سازی محصول، تولید محصولات بر اساس نیازهای فردی مشتری است، هیچ تمرکزی روی دیدگاه هزینه ندارد. اطلاعات و سیستم های مدیریت برای سفارشی سازی محصول بر سفارشی سازی محصول و کارایی هزینه ها متمرکز می شوند که به عنوان سفارشی سازی انبوه نامیده می شود. علاوه بر این، سفارشی‌سازی انبوه با ابعاد چندگانه‌اش، پارادایم تجاری جدیدی است که شرکت‌های تولیدی امروزی را به چالش می‌کشد. درک نیازها و خواسته های مشتری در استراتژی سفارشی سازی انبوه نقش اساسی دارد. با این حال، معرفی نیازهای مشتری در قلمرو توسعه محصول به طور چشمگیری سطح پیچیدگی ایجاد و ارائه محصول را در داخل و خارج از کشور افزایش می دهد. این کتاب مدلی نوآورانه را معرفی می کند که نیازهای ذهنی و عینی مشتری را ارزیابی و متمایز می کند. این مدل به همراه سایر ابزارهای نرم افزاری و عوامل هوش مصنوعی به مسائل پیچیدگی که هم خارجی و هم داخلی در یک استراتژی سفارشی سازی انبوه هستند، می پردازد. اساساً، این کتاب – با تجزیه و تحلیل فنی، مدل‌ها، چارچوب‌های مفهومی و ابزارهای مدیریتی خود، شکاف بین پیچیدگی و دشواری سفارشی‌سازی انبوه را با بازده و پیاده‌سازی بالقوه‌اش از بین می‌برد. موارد مرتبط را بیابید مرور کتابها * مدیریت و رهبری * فناوری کسب و کار * مبانی کسب و کار


In today’s competitive environment, manufacturing and service companies are intensifying their customization processes. Customization means companies must meet the challenge of providing individualized products and services, without introducing high costs. Therefore, companies must address both customization and cost factors to gain a competitive advantage. While product customization is the manufacturing of products according to individual customer needs, it does not involve any focus on the cost perspective. INFORMATION AND MANAGEMENT SYSTEMS FOR PRODUCT CUSTOMIZATION will concentrate on both product customization and costs’ efficiency, which is termed as mass customization. Moreover, mass customization with its multi-dimensions is the new business paradigm challenging today’s manufacturing companies. Understanding the needs and desires of the customer are central to the strategy of mass customization. However, introducing customer needs into the realm of product development dramatically increases the level of complexity of creating and delivering the product both internally and externally. This book introduces an innovative model that assesses and distinguishes subjective and objective customer needs. This model along with other software tools and AI agents address the complexity issues that are both external and internal in a mass customization strategy. Fundamentally, the book- with its technical analysis, models, conceptual frameworks, and managerial tools-closes the gap between the complexity and the difficulty of mass customization with its potential payoffs and implementation.Find Related Items Browse Books * Management & Leadership * Business Technology * Business Fundamentals

دانلود کتاب «اطلاعات و سیستم های مدیریت برای سفارشی سازی محصول»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.