کتاب الکترونیکی

اطلاعات و یادگیری در بازارها

Information and learning in markets

دانلود کتاب Information and learning in markets (به فارسی: اطلاعات و یادگیری در بازارها) نوشته شده توسط «Xavier Vives»


اطلاعات کتاب اطلاعات و یادگیری در بازارها

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: PUP

نویسنده: Xavier Vives

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 590

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9780691127439 , 0691127433

نوبت چاپ: draft

توضیحات کتاب اطلاعات و یادگیری در بازارها

روش هایی که تحلیلگران مالی، معامله گران و دیگر متخصصان از اطلاعات استفاده می کنند و از یکدیگر یاد می گیرند، برای درک نحوه عملکرد بازارها و تعیین قیمت ها از اهمیت اساسی برخوردار است. این کتاب درسی در سطح فارغ التحصیل به تجزیه و تحلیل نحوه تجمیع اطلاعات توسط بازارها می پردازد و تأثیرات ترتیبات خاص بازار – یا ساختار خرد – را بر فرآیند تجمیع و عملکرد کلی بازارهای مالی بررسی می کند. خاویر وایوز شکاف بین دو دیدگاه اصلی بازار – کارایی اطلاعاتی و گله‌داری – را پر می‌کند و از یک چارچوب نظری بازی منسجم برای گردآوری آخرین نتایج از انتظارات منطقی و ادبیات گله‌داری استفاده می‌کند.

Vives بر پیامدهای تعامل بازار و یادگیری اجتماعی برای کارایی اطلاعاتی و اقتصادی تأکید دارد. او از نزدیک به مکانیسم‌های تجمیع اطلاعات، پیشرفت از محیط‌های ساده به پیچیده نگاه می‌کند: از مدل‌های ایستا به پویا. از عوامل رقابتی به عوامل استراتژیک؛ و از استراتژی‌های ساده بازار مانند سفارش‌ها یا مقادیر غیرمحتوا گرفته تا استراتژی‌های پیچیده مانند سفارش‌های احتمالی قیمت یا زمان‌بندی تقاضا. وایوز دریافت که نظریه‌های متضاد مانند کارایی اطلاعاتی و گله‌داری بر اساس همان اصول تصمیم‌گیری بیزی هستند و عوامل «غیرمنطقی» برای توضیح رفتار گله‌ای، رونق و خرابی‌ها مورد نیاز نیستند. همانطور که این کتاب نشان می دهد، ریزساختار یک بازار عامل مهمی در کارایی اطلاعاتی قیمت ها است.

کامل‌ترین تحلیل را از روش‌های جمع‌آوری اطلاعات بازارها ارائه می‌کند

شکاف بین انتظارات منطقی و ادبیات گله‌داری را پر می‌کند

شامل تمرینات با راه حل ها

هم به عنوان کتاب درسی فارغ التحصیل و هم منبعی برای محققان از جمله تحلیلگران مالی است


The ways financial analysts, traders, and other specialists use information and learn from each other are of fundamental importance to understanding how markets work and prices are set. This graduate-level textbook analyzes how markets aggregate information and examines the impacts of specific market arrangements–or microstructure–on the aggregation process and overall performance of financial markets. Xavier Vives bridges the gap between the two primary views of markets–informational efficiency and herding–and uses a coherent game-theoretic framework to bring together the latest results from the rational expectations and herding literatures.

Vives emphasizes the consequences of market interaction and social learning for informational and economic efficiency. He looks closely at information aggregation mechanisms, progressing from simple to complex environments: from static to dynamic models; from competitive to strategic agents; and from simple market strategies such as noncontingent orders or quantities to complex ones like price contingent orders or demand schedules. Vives finds that contending theories like informational efficiency and herding build on the same principles of Bayesian decision making and that “irrational” agents are not needed to explain herding behavior, booms, and crashes. As this book shows, the microstructure of a market is the crucial factor in the informational efficiency of prices.

Provides the most complete analysis of the ways markets aggregate information

Bridges the gap between the rational expectations and herding literatures

Includes exercises with solutions

Serves both as a graduate textbook and a resource for researchers, including financial analysts

دانلود کتاب «اطلاعات و یادگیری در بازارها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.