کتاب الکترونیکی

سازمان صنعتی

Industrial organization

دانلود کتاب Industrial organization (به فارسی: سازمان صنعتی) نوشته شده توسط «Oz Shy»


اطلاعات کتاب سازمان صنعتی

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The MIT Press

نویسنده: Oz Shy

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1996

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0262691795 , 9780262691796 , 9780585135113

توضیحات کتاب سازمان صنعتی

این متن مقطع کارشناسی مقدمه ای بر تئوری سازمان صنعتی همراه با کاربردها و تحلیل های غیر فنی سیستم حقوقی و قوانین ضد تراست ارائه می دهد. با استفاده از رویکرد مدرن، اما بدون تأکید بر کلیت ریاضی ذاتی بسیاری از استدلال‌ها، شکاف بین متون غیر نظری موجود نوشته شده برای مقطع کارشناسی و متون بسیار فنی که برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی نوشته شده است را پر می‌کند. این کتاب همچنین می تواند در برنامه های کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد و دانشجویان تحصیلات تکمیلی پیشرفته آن را راهنمای مناسبی برای سازماندهی صنعتی مدرن می دانند. درمان دقیق و جامع است. طیف گسترده‌ای از مدل‌های همه ساختارهای بازار پرکاربرد، دستگاه‌های بازاریابی استراتژیک، سازگاری و استانداردها، تبلیغات، تحقیق و توسعه و همچنین موضوعات سنتی‌تر در نسخه‌های بسیار ساده‌شده از نسخه‌های اصلی در نظر گرفته می‌شوند، اما شهود اولیه را حفظ می‌کنند. Shy ابتدا مسائلی را که سازمان صنعتی به آن می پردازد تعریف می کند و سپس ابزارهای مورد نیاز برای حمله به سوالات اساسی را توسعه می دهد. او با رقابت کامل شروع می‌کند و سپس ساختارهای رقابتی ناقص بازار شامل طیف گسترده‌ای از انحصارها، و همه اشکال رقابت‌های کمیت و قیمت را در نظر می‌گیرد. فصل آخر با نشان دادن اینکه چگونه نظریه‌های مختلف ممکن است به صنایع خاص مرتبط باشند، اما نه به سایر صنایع، ویژگی مفیدی را برای دانشجویان فراهم می‌کند. موضوعات عبارتند از: مبانی مورد نیاز برای درک سازمان صنعتی مدرن. ساختار بازار (انحصار، محصولات همگن، محصولات متمایز)؛ ادغام و ورود؛ تحقیق و توسعه؛ اقتصاد سازگاری و استانداردها؛ تبلیغات؛ کیفیت و دوام؛ تاکتیک های قیمت گذاری؛ تاکتیک های بازاریابی؛ مدیریت، جبران خسارت و اطلاعات؛ پراکندگی قیمت و تئوری جستجو؛ و صنایع خاص


This upper-level undergraduate text provides an introduction to industrial organization theory along with applications and nontechnical analyses of the legal system and antitrust laws. Using the modern approach but without emphasizing the mathematical generality inherent in many of the arguments, it bridges the gap between existing nontheoretical texts written for undergraduates and highly technical texts written for graduate students. The book can also be used in masters’ programs, and advanced graduate students will find it a convenient guide to modern industrial organization. The treatment is rigorous and comprehensive. A wide range of models of all widely used market structures, strategic marketing devices, compatibility and standards, advertising, R&D, as well as more traditional topics are considered in versions much simplified from the originals but that retain the basic intuition. Shy first defines the issues that industrial organization addresses and then develops the tools needed to attack the basic questions. He begins with perfect competition and then considers imperfectly competitive market structures including a wide variety of monopolies, and all forms of quantity and price competitions. The last chapter provides a helpful feature for students by showing how various theories may be related to particular industries but not to others. Topics include: the basics needed to understand modern industrial organization; market structure (monopoly, homogenous products, differentiated products); mergers and entry; research and development; economics of compatibility and standards; advertising; quality and durability; pricing tactics; marketing tactics; management, compensation, and information; price dispersion and search theory; and special industries.

دانلود کتاب «سازمان صنعتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.