کتاب الکترونیکی

رشد و رقابت صنعتی

Industrial Growth and Competition

دانلود کتاب Industrial Growth and Competition (به فارسی: رشد و رقابت صنعتی) نوشته شده توسط «Simons K.L.»


اطلاعات کتاب رشد و رقابت صنعتی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Simons K.L.

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 153

حجم کتاب: 1 مگابایت

توضیحات کتاب رشد و رقابت صنعتی

رشد اقتصادها به رشد و بقای صنایع و بنگاه ها بستگی دارد. اگر اقتصادهای ملی یا چند ملیتی، رقابت صنعتی یا مدیریت شرکت را تجزیه و تحلیل می کنید، مهم است که بدانید صنایع چگونه توسعه یافته و تغییر می کنند. بخش مهمی از این تغییر، در بسیاری از صنایع و برای رشد کلی اقتصادی، توسعه مستمر روش‌ها و محصولات تولیدی جدید یا بهبودیافته است. این دوره به بررسی تغییرات صنعتی از بدو پیدایش یک صنعت می‌پردازد. ما توجه زیادی به فناوری داریم که اغلب باعث رقابت صنعتی می شود. ما ورود، خروج، و رشد شرکت‌ها را در بازارهای فردی، مانند تولید خودرو، شامپو، ماشین‌حساب، پنی‌سیلین یا نرم‌افزار بررسی می‌کنیم. ما چگونگی شکل گیری الیگوپولی ها را مطالعه می کنیم. ما در مورد سیاست ها و استراتژی های ملی ممکن برای موفقیت شرکت صحبت می کنیم. بخش‌هایی از داستان شامل تنوع محصول، صرفه‌جویی در مقیاس و دامنه، تبلیغات و توزیع، رشد شرکت با گسترش یا ادغام، تجارت بین‌المللی و رشد شهرها می‌شود.


The growth of economies depends on the growth and survival of industries and firms. If you analyze national or multinational economies, industry competition, or company management, it is important to know how industries develop and change. A crucial part of this change, in many industries and for overall economic growth, is continual development of new or improved production methods and products.This course examines industrial change beginning from the inception of an industry. We pay close attention to technology, which often drives industrial competition. We examine the entry, exit, and growth of firms in individual markets, such as the production of automobiles, shampoo, calculators, penicillin, or software. We study how oligopolies form. We talk about possible national policies and strategies for corporate success. Parts of the story include product variety, economies of scale and scope, advertising and distribution, firm growth by expansion or merger, international trade, and the growth of cities.

دانلود کتاب «رشد و رقابت صنعتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.