کتاب الکترونیکی

برندسازی فراگیر: چرایی و چگونگی رویکرد کل نگر به برندها

Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands

دانلود کتاب Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands (به فارسی: برندسازی فراگیر: چرایی و چگونگی رویکرد کل نگر به برندها) نوشته شده توسط «Klaus Schmidt – Chris Ludlow»


اطلاعات کتاب برندسازی فراگیر: چرایی و چگونگی رویکرد کل نگر به برندها

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: Klaus Schmidt – Chris Ludlow

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 225

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0333980794 , 9780333980798 , 9780230513297

توضیحات کتاب برندسازی فراگیر: چرایی و چگونگی رویکرد کل نگر به برندها

کلاوس اشمیت در مفهوم و فرآیند برندسازی فراگیر یا کل نگر به عنوان یک عنصر جدایی ناپذیر در استراتژی شرکت پیشگام بوده است. این کتاب پیدایش و ویژگی‌های رویکرد کل‌نگر، از جمله ابعاد، ساختار و روش‌شناسی آن را توضیح می‌دهد، سپس ارتباط شگفت‌انگیز آن را با مسائل تجارت جهانی امروزی نشان می‌دهد. مطالعات موردی متقاعد کننده از سازمان های پیشرو در صنایع مختلف، ضرورت عملی تفکر جامع برند و نتایج آن را نشان می دهد.


Klaus Schmidt has been a pioneer in the concept and process of inclusive, or holistic, branding as an integral element in corporate strategy. This book explains the genesis and characteristics of the holistic approach, including its dimensions, structure and methodology, then demonstrates its startling relevance to today’s pressing global business issues. Compelling case studies from leading organizations in a variety of industries show the practical necessity of holistic brand thinking, and its results.

دانلود کتاب «برندسازی فراگیر: چرایی و چگونگی رویکرد کل نگر به برندها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.