دانلود کتاب Inclusive Branding: The Why and How of a Holistic Approach to Brands (به فارسی: برندسازی فراگیر: چرایی و چگونگی رویکرد کل نگر به برندها) نوشته شده توسط «Klaus Schmidt – Chris Ludlow»
اطلاعات کتاب برندسازی فراگیر: چرایی و چگونگی رویکرد کل نگر به برندها
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan
نویسنده: Klaus Schmidt – Chris Ludlow
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 225
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 0333980794 , 9780333980798 , 9780230513297
توضیحات کتاب برندسازی فراگیر: چرایی و چگونگی رویکرد کل نگر به برندها
کلاوس اشمیت در مفهوم و فرآیند برندسازی فراگیر یا کل نگر به عنوان یک عنصر جدایی ناپذیر در استراتژی شرکت پیشگام بوده است. این کتاب پیدایش و ویژگیهای رویکرد کلنگر، از جمله ابعاد، ساختار و روششناسی آن را توضیح میدهد، سپس ارتباط شگفتانگیز آن را با مسائل تجارت جهانی امروزی نشان میدهد. مطالعات موردی متقاعد کننده از سازمان های پیشرو در صنایع مختلف، ضرورت عملی تفکر جامع برند و نتایج آن را نشان می دهد.
دانلود کتاب «برندسازی فراگیر: چرایی و چگونگی رویکرد کل نگر به برندها»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.