کتاب الکترونیکی

در جستجوی حماقت: بیش از 20 سال بلایای بازاریابی با فناوری پیشرفته

In Search of Stupidity: Over 20 Years of High-Tech Marketing Disasters

دانلود کتاب In Search of Stupidity: Over 20 Years of High-Tech Marketing Disasters (به فارسی: در جستجوی حماقت: بیش از 20 سال بلایای بازاریابی با فناوری پیشرفته) نوشته شده توسط «Merrill R. (Rick) Chapman – Merrill R. Chapman»


اطلاعات کتاب در جستجوی حماقت: بیش از 20 سال بلایای بازاریابی با فناوری پیشرفته

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Merrill R. (Rick) Chapman – Merrill R. Chapman

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 183

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9781590591048 , 1590591046

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب در جستجوی حماقت: بیش از 20 سال بلایای بازاریابی با فناوری پیشرفته

این کتاب به تفاوت بین نحوه ساخت نرم افزار و نحوه فروش آن چشم باز می کند. شرکت های بزرگ…پول و سلول های مغزی دارند، اما با وجود این، هنوز موفق می شوند هرازگاهی به پای خود شلیک کنند. تاریخچه بازاریابی و فناوری مملو از داستان‌های احتیاطی است که مانند چوب‌های پانجی پوشیده از سرگین می‌چسبند. این را بخوانید و از پا نگذارید.

— جف “هموس” بیتس، کارگردان، ویرایشگر آنلاین و اجرایی OSDN، Slashdot. ریک چپمن می‌داند که اجساد کجا دفن شده‌اند، زمانی که بیشتر مردم فراموش کرده‌اند که حتی قتلی رخ داده است. این تاریخچه فجایع بازاریابی فناوری به خوبی نوشته شده است، لذت بخش است و حقایق خود را به طور مستقیم نشان می دهد. مجموعه‌ای از حکایت‌های سرگرم‌کننده (و گاهی شرم‌آور) از اینکه چقدر در فناوری پیشرفته پیشرفت کرده‌ایم (و نرسیده‌ایم) به ما می‌دهد… خواندنی سرگرم‌کننده، با درس‌های بسیار ارزشمند. یک درس تاریخی ارزشمند در مورد چگونگی جلوگیری از اشتباهات بزرگ بازاریابی که متاسفانه در صنعت نرم افزار رایج است. با پیگیری بسیاری از این شرکت‌ها و محصولات در طول سال‌ها، اغلب به این فکر می‌کردم که چرا چنین افراد باهوشی چنین انتخاب‌های عجیبی انجام می‌دهند. ریک چپمن بسیاری از پاسخ ها را دارد.

– جیمز فالوز، سردبیر سابق، US News and World Report و نویسنده معمولی The Atlantic

در جستجوی حماقت، ملی لمپون با پیتر دراکر ملاقات می کند. این یک کتاب تجاری خنده دار و خوش نوشته است که نگاهی به برخی از تأثیرگذارترین فلسفه های بازاریابی و کسب و کار در 20 سال گذشته می اندازد و از طریق شیشه تاریک آینده نگری، یک بررسی آموزشی و بسیار سرگرم کننده در مورد اینکه چرا آنها این کار را نکردند ارائه می کند. برای بسیاری از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت های فناوری پیشرفته کشور کار می کنند. اشتباه نکنید: اکثر آنها کار نکردند.

جادوگر بازاریابی، ریچارد چپمن، خوانندگان را به سفری خنده‌دار در این کتاب می‌برد، کتابی که با کارتون‌ها و بازتولید بسیاری از کمپین‌های واقعی استفاده شده به‌طور غنی نشان داده شده است. به هنگام. در جستجوی حماقت پر از حکایات شخصی مربوط به دوران حرفه ای چشمگیر چپمن (او در بسیاری از جلسات و رویدادهای مشهور حاضر بود)، نگاهی بدون محدودیت به بهترین بدترین ایده های بازاریابی ناامیدکننده و تصمیمات تجاری در 20 سال گذشته است. سالهای صنعت فناوری.


This book is an eye-opener to the differences between how software gets built and how it gets sold. Big corporations…have the money and the brain cells, but despite this, still manage to shoot themselves in the feet every now and then. The history of marketing and technology is riddled with cautionary stories that stick up like dung covered punji sticks. Read this, and avoid stepping on one.

— Jeff “Hemos” Bates, Director, OSDN Online & Executive Editor, Slashdot. Rick Chapman knows where the bodies are buried&emdash;when most people have forgotten there was even a murder. This history of tech marketing disasters is well-written, enjoyable, and gets its facts straight. Gives us an amusing (and sometimes embarrassing) array of anecdotes of how far we’ve come (and not come) in high technology…a fun read, with many invaluable lessons. An invaluable history lesson in how to avoid monumental marketing mistakes that are unfortunately common in the software industry. Having followed many of these companies and products over the years, I’d often wondered why such smart people made such weird choices. Rick Chapman has many of the answers.

— James Fallows, former editor-in-chief, US News and World Report , and regular writer for The Atlantic

In Search of Stupidity is National Lampoon meets Peter Drucker. It’s a funny and well-written business book that takes a look at some of the most influential marketing and business philosophies of the last 20 years and, through the dark glass of hindsight, provides an educational and vastly entertaining examination of why they didn’t work for many of the country’s largest and best-known high-tech companies. Make no mistake: most of them did not work.

Marketing wizard Richard Chapman takes readers on a hilarious ride in this book, which is richly illustrated with cartoons and reproductions of many of the actual campaigns used at the time. Filled with personal anecdotes spanning Chapman’s remarkable career (he was present at many now-famous meetings and events), In Search of Stupidity is a no-holds-barred look at the best of the worst hopeless marketing ideas and business decisions in the last 20 years of the technology industry.

دانلود کتاب «در جستجوی حماقت: بیش از 20 سال بلایای بازاریابی با فناوری پیشرفته»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.