کتاب الکترونیکی

به منظور یادگیری: چگونه توالی موضوعات بر یادگیری تأثیر می گذارد

In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning

دانلود کتاب In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (به فارسی: به منظور یادگیری: چگونه توالی موضوعات بر یادگیری تأثیر می گذارد) نوشته شده توسط «Frank E. Ritter – Josef Nerb – Erno Lehtinen – Timothy M. O’Shea»


اطلاعات کتاب به منظور یادگیری: چگونه توالی موضوعات بر یادگیری تأثیر می گذارد

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press, USA

نویسنده: Frank E. Ritter – Josef Nerb – Erno Lehtinen – Timothy M. O’Shea

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 255

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 019517884X , 9780195178845 , 9781435618671

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب به منظور یادگیری: چگونه توالی موضوعات بر یادگیری تأثیر می گذارد

ترتیب بر نتایجی که به دست می‌آورید تأثیر می‌گذارد: ترتیب‌های مختلف ارائه مطالب می‌تواند از نظر کیفی و کمی به نتایج یادگیری متفاوتی منجر شود. این تفاوت ها در هر دو سیستم یادگیری طبیعی و مصنوعی رخ می دهد. به‌منظور یادگیری نشان می‌دهد که چگونه تأثیرات نظم در یادگیری انسان، طراحی آموزشی، یادگیری ماشین، و مدل‌های شناختی نمادین و ارتباط‌گرا بسیار مهم است. هر فصل جنبه متفاوتی از نحوه ارائه مطالب را توضیح می‌دهد که می‌تواند به شدت بر آموخته‌های انسان و مدل‌های نظری یادگیری در حوزه‌های مختلف تأثیر بگذارد. علاوه بر داده‌ها، مدل‌هایی ارائه می‌شوند که اثرات سفارش را پیش‌بینی و توصیف می‌کنند و چگونگی و زمان وقوع آنها را تحلیل می‌کنند. فصل‌های مقدماتی و پایانی پیشنهادهایی را برای بهبود یادگیری از طریق توالی‌های بهتر مواد آموزشی جمع‌آوری می‌کنند، از جمله چگونگی بهره‌گیری از تأثیرات نظمی که یادگیری را تشویق می‌کنند و نحوه اجتناب از تأثیرات نظمی که یادگیری را دلسرد می‌کنند. هر فصل همچنین سوالاتی را برجسته می کند که ممکن است الهام بخش تحقیقات بیشتر باشد. در مجموع، این فصل‌ها نشان می‌دهند که چگونه افکت‌های نظم در حوزه‌های مختلف می‌توانند یکدیگر را آگاه کنند و می‌کنند. In Order to Learn مورد توجه محققان و دانشجویان علوم شناختی، آموزش، یادگیری ماشین خواهد بود.


Order affects the results you get: Different orders of presenting material can lead to qualitatively and quantitatively different learning outcomes. These differences occur in both natural and artificial learning systems. In Order to Learn shows how order effects are crucial in human learning, instructional design, machine learning, and both symbolic and connectionist cognitive models. Each chapter explains a different aspect of how the order in which material is presented can strongly influence what is learned by humans and theoretical models of learning in a variety of domains. In addition to data, models are provided that predict and describe order effects and analyze how and when they will occur. The introductory and concluding chapters compile suggestions for improving learning through better sequences of learning materials, including how to take advantage of order effects that encourage learning and how to avoid order effects that discourage learning. Each chapter also highlights questions that may inspire further research. Taken together, these chapters show how order effects in different areas can and do inform each other. In Order to Learn will be of interest to researchers and students in cognitive science, education, machine learning.

دانلود کتاب «به منظور یادگیری: چگونه توالی موضوعات بر یادگیری تأثیر می گذارد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.