کتاب الکترونیکی

بهبود افراد فقیر

Improving Poor People

دانلود کتاب Improving Poor People (به فارسی: بهبود افراد فقیر) نوشته شده توسط «Michael B. Katz»


اطلاعات کتاب بهبود افراد فقیر

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Princeton University Press

نویسنده: Michael B. Katz

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1995

تعداد صفحه: 191

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 0691029946 , 9780691029948 , 9781400812271

توضیحات کتاب بهبود افراد فقیر

مایکل کاتز در بیان تنش‌های میان کنش‌گری و دانش‌آموزی اذعان می‌کند: «مکان‌هایی وجود دارد که تاریخ بی‌ربط به نظر می‌رسد، و شهرهای داخلی آمریکا در میان آنها هستند». اما این مورخ اصلی فقر شهری متوجه می شود که درد در این شهرها ریشه در گذشته آمریکایی دارد. برای درک فقر معاصر، او به ویژه به یک نگرش قدیمی نگاه می کند: از آنجا که بسیاری از اصلاح طلبان قرن نوزدهم فقر شدید را به مشروب، تنبلی و سایر اشکال رفتار بد ردیابی کردند، آنها سعی کردند از سیاست عمومی و بشردوستی برای بهبود شخصیت مردم فقیر استفاده کنند. به جای حمله به علل ساختاری بدبختی آنها. کاتز با نشان دادن اینکه چگونه این تشخیص نادرست بر سیستم‌های رفاهی و آموزشی امروزی آسیب زده است، از تجربیات خود برای معرفی هر یک از چهار موضوع استفاده می‌کند: دولت رفاه، بحث «طبقه‌فرعی»، اصلاح مدارس شهری، و استراتژی‌های بقای مورد استفاده فقرای شهری. هر فصل با توجه به مشارکت شخصی او، قدرت تفسیری تاریخ را نیز با تمرکز بر رشته‌ای از سیاست‌های اجتماعی در قرن نوزدهم و بیستم به تصویر می‌کشد: رفاه اجتماعی از دوران فقیرنشین تا نیو دیل، ایده‌هایی درباره فقر شهری از فقیران نالایق. به “طبقه فرودست” و ظهور آموزش عمومی از طریق جنبش اصلاحات رادیکال مدارس که اکنون در شیکاگو در حال کار است. چرا دولت‌های آمریکا ثابت کرده‌اند که قادر به طراحی مجدد یک سیستم رفاهی که کسی را راضی کند، ناتوان هستند؟ چرا ثابت شده است که سیاست عمومی قادر به ریشه کن کردن فقر و جلوگیری از وخامت شهرهای بزرگ نیست؟ چه استراتژی هایی به مردم فقیر کمک کرده است تا از فقر بومی تاریخ شهرها جان سالم به در ببرند؟ چگونه مدارس شهری به بوروکراسی های بی پاسخی تبدیل شدند که در آموزش بیشتر دانش آموزان خود ناکام هستند؟ آیا راه‌های تازه و سازنده‌ای برای اندیشیدن به رفاه، فقر و آموزش عمومی وجود دارد؟ در سرتاسر کتاب کاتز نشان می‌دهد که چگونه تفاسیر گذشته، مبتنی بر تاریخ تحلیلی، می‌تواند ما را از اسطوره‌های آرامش‌بخش رها کند و به ما کمک کند تا بحث‌های مربوط به این مسائل بزرگ عمومی را دوباره چارچوب‌بندی کنیم.


“There are places where history feels irrelevant, and America’s inner cities are among them,” acknowledges Michael Katz, in expressing the tensions between activism and scholarship. But this major historian of urban poverty realizes that the pain in these cities has its origins in the American past. To understand contemporary poverty, he looks particularly at an old attitude: because many nineteenth-century reformers traced extreme poverty to drink, laziness, and other forms of bad behavior, they tried to use public policy and philanthropy to improve the character of poor people, rather than to attack the structural causes of their misery. Showing how this misdiagnosis has afflicted today’s welfare and educational systems, Katz draws on his own experiences to introduce each of four topics-the welfare state, the “underclass” debate, urban school reform, and the strategies of survival used by the urban poor. Uniquely informed by his personal involvement, each chapter also illustrates the interpretive power of history by focusing on a strand of social policy in the nineteenth and twentieth centuries: social welfare from the poorhouse era through the New Deal, ideas about urban poverty from the undeserving poor to the “underclass,” and the emergence of public education through the radical school reform movement now at work in Chicago. Why have American governments proved unable to redesign a welfare system that will satisfy anyone? Why has public policy proved unable to eradicate poverty and prevent the deterioration of major cities? What strategies have helped poor people survive the poverty endemic to urban history? How did urban schools become unresponsive bureaucracies that fail to educate most of their students? Are there fresh, constructive ways to think about welfare, poverty, and public education? Throughout the book Katz shows how interpretations of the past, grounded in analytic history, can free us of comforting myths and help us to reframe discussions of these great public issues.

دانلود کتاب «بهبود افراد فقیر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.