دانلود کتاب Improving Healthcare: A Dose of Competition A Report By The Federal Trade Commission and Department of Justice (July, 2004), with various Supplementary Materials (به فارسی: بهبود مراقبت های بهداشتی: دوز رقابت گزارش کمیسیون تجارت فدرال و وزارت دادگستری (ژوئیه، 2004)، با مواد تکمیلی مختلف) نوشته شده توسط «David Hyman (eds.)»
اطلاعات کتاب بهبود مراقبت های بهداشتی: دوز رقابت گزارش کمیسیون تجارت فدرال و وزارت دادگستری (ژوئیه، 2004)، با مواد تکمیلی مختلف
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer US
نویسنده: David Hyman (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 431 / 436
حجم فایل: 7.78 مگابایت
کد کتاب: 0387257527 , 9780387257525
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بهبود مراقبت های بهداشتی: دوز رقابت گزارش کمیسیون تجارت فدرال و وزارت دادگستری (ژوئیه، 2004)، با مواد تکمیلی مختلف
بهبود مراقبت های بهداشتی: دوز رقابت به طور سیستماتیک سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا را از منظر رقابت محور بررسی می کند. این جلد، عملکرد هر بخش عمده از سیستم مراقبت بهداشتی را بررسی میکند و موانع رقابت مؤثرتر را شناسایی میکند. بهبود مراقبت های بهداشتی موضوعاتی مانند رقابت در مقابل مقررات، رویکردهای بخش دولتی و خصوصی به تامین مالی مراقبت های بهداشتی، یارانه های متقابل، مجوز، تمرکز بازار ارائه دهنده، ادغام مالی و بالینی، پرداخت برای عملکرد، کیفیت، مدیران سود داروخانه، مستقیم به مصرف کننده را بررسی می کند. تبلیغات داروها، گواهی های نیاز، دستورات، اتحادیه، اهمیت وضعیت سازمانی (غیرانتفاعی در مقابل انتفاعی)، و نقش ضد تراست و حمایت از مصرف کننده در مراقبت های بهداشتی. توصیه های ملموسی برای بهبود کیفیت و مقرون به صرفه بودن بازار مراقبت های بهداشتی آمریکا ارائه می دهد.
Improving Healthcare: A Dose of Competition systematically examines the American health care system from a competition-oriented perspective. The volume surveys the performance of each major sector of the health care system, and identifies impediments to more effective competition. Improving Healthcareexamines such issues as competition v. regulation, public and private sector approaches to health care financing, cross-subsidies, licensure, provider market concentration, financial and clinical integration, payment for performance, quality, pharmacy benefit managers, direct-to-consumer advertising of pharmaceuticals, certificates of need, mandates, unionization, the significance of organizational status (nonprofit v. for-profit), and the role of antitrust and consumer protection in health care. It offers concrete recommendations to improve the quality and cost-effectiveness of the American health care marketplace.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.