دانلود کتاب IMC, The Next Generation : Five Steps For Delivering Value and Measuring Financial Returns (به فارسی: IMC، نسل بعدی: پنج مرحله برای ارائه ارزش و اندازه گیری بازده مالی) نوشته شده توسط «Don Schultz – Heidi Schultz»
اطلاعات کتاب IMC، نسل بعدی: پنج مرحله برای ارائه ارزش و اندازه گیری بازده مالی
موضوع اصلی: اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Don Schultz – Heidi Schultz
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 434
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780071416627 , 0071416625
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب IMC، نسل بعدی: پنج مرحله برای ارائه ارزش و اندازه گیری بازده مالی
استراتژیهایی برای پیوند دادن مشتریان به یک سازمان–با تعیین اطلاعاتی که میخواهند و دادن آن به آنها
در سال 1993، دان شولتز به بازاریابان نشان داد که چگونه کل برنامههای ارتباطی سازمان خود را با ارتباطات بازاریابی یکپارچه هماهنگ کنند. در IMC–نسل بعدی، شولتز یک رویکرد تصفیه شده و به روز را به مدل IMC ارائه می دهد، رویکردی که فراتر از پیام هایی است که یک سازمان برای ارسال انتخاب می کند و شامل اطلاعاتی است که مشتری می خواهد دریافت کند یا به آنها دسترسی داشته باشد.
IMC. –نسل بعدی به بازاریابان نشان می دهد که چگونه مزیت رقابتی پایدار و بازگشت سرمایه را با ترکیب و هماهنگ کردن همه روش هایی که از طریق آن خریداران و فروشندگان گرد هم می آیند ایجاد کنند. موارد متعدد و مثالهای واقعی نشان میدهند که چگونه میتوان از مدل IMC امروزی استفاده کرد:
- یکپارچهسازی برنامههای ارتباطی داخلی و خارجی
- تأثیرگذاری بر مشتریان در هر نقطه تماس
- ایجاد روابط بلندمدت با برند
In 1993, Don Schultz showed marketers how to coordinate their organizations’ entire communications programs with the seminal Integrated Marketing Communications . In IMC–The Next Generation, Schultz offers a refined and updated approach to the IMC model, one that goes beyond the messages an organization chooses to send to encompass the information that the customer wishes to receive or have access to.
IMC–The Next Generation shows marketers how to build sustainable competitive advantage and ROI by combining and coordinating all methods through which buyers and sellers come together. Numerous cases and real-world examples reveal how to use today’s IMC model to:
- Integrate internal and external communications programs
- Influence customers at every contact point
- Build long-term brand relationships
دانلود کتاب «IMC، نسل بعدی: پنج مرحله برای ارائه ارزش و اندازه گیری بازده مالی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.