کتاب الکترونیکی

نحوه برنده شدن در کمپین ها: 100 گام برای موفقیت

How to Win Campaigns: 100 Steps to Success

دانلود کتاب How to Win Campaigns: 100 Steps to Success (به فارسی: نحوه برنده شدن در کمپین ها: 100 گام برای موفقیت) نوشته شده توسط «Chris Rose»


اطلاعات کتاب نحوه برنده شدن در کمپین ها: 100 گام برای موفقیت

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Earthscan Publications Ltd.

نویسنده: Chris Rose

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 256

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 1853839612 , 9781853839610 , 9781423709275

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب نحوه برنده شدن در کمپین ها: 100 گام برای موفقیت

* راهنمای یک مرحله ای ضروری برای متخصصان روابط عمومی و ارتباطات * برای بخش های تجاری و غیر انتفاعی * کمپین هایی را برای هر موضوعی در هر زمینه ای شروع کنید، انجام دهید و برنده شوید* نوشته شده توسط استاد کمپین کریس رز، و تقطیر از بیست سالگی اش سال‌ها تجربه در مدیریت و اجرای کمپین‌ها برای صلح سبز، دوستان زمین، WWF بین‌المللی و سایر سازمان‌های بزرگ* 100 گام کلیدی عملی را برای کمپین ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند نوشته شده برای کمپین جدید و ارتباط‌گر باتجربه، این یک کاوش جامع و سیستماتیک از آنچه در مبارزات انتخاباتی کار می کند، و یک راهنمای عملی برای استفاده از اصول و استراتژی در مبارزات انتخاباتی به عنوان شکل جدیدی از سیاست عمومی است. 100 مرحله و ابزار کلیدی کتاب که برای هر موضوعی قابل استفاده است، مدل‌هایی از انگیزه، تجزیه و تحلیل و ساختار ارتباطی را ارائه می‌دهد. محتوا شامل موارد زیر است: نحوه شروع کمپین. ایجاد انگیزه در افراد؛ تحقیق و توسعه، از جمله نقشه برداری مسائل؛ برنامه ریزی با استفاده از ستاره برنامه ریزی کمپین؛ سازماندهی ارتباطات از جمله زبان بصری؛ ایجاد پیشنهادهای کمپین؛ بینش رسانه های خبری؛ چگونه یک کمپین را ادامه دهیم؛ چگونه از رسانه های قدیمی و جدید استفاده کنیم و چه کار کنیم و چه نکنیم. فصل آخر تصویر بزرگ‌تر را بررسی می‌کند، از جمله اینکه چرا کمپین‌ها به برندها نیاز دارند، و بررسی می‌کند که چگونه کمپین‌ها به شکلی از سیاست تبدیل شدند و مواد تحقیقاتی جدیدی در مورد چگونگی بلوغ مسائل و تبدیل شدن به «هنجارها» و مشکلات متعاقب آن برای کمپین ارائه می‌کند.


* The essential one-stop, how-to guide for PR and communication specialists* For business and non-profit sectors * Start, conduct and win campaigns on any issue in any context* Written by campaign master Chris Rose, and distilled from his twenty years of experience directing and running campaigns for Greenpeace, Friends of the Earth, WWF International and other major organizations* Presents 100 key actionable steps to campaigning and shows what works and what doesn’t workWritten for the new campaigner and the experienced communicator alike, this is a comprehensive and systematic exploration of what works in campaigning, and a practical how-to guide for using principles and strategy in campaigning as a new form of public politics. Applicable to any issue, the book’s 100 key steps and tools provide models of motivation, analysis, and communication structure.Content includes: how to begin a campaign; motivating people; research and development, including issue mapping; planning using the campaign planning star; organizing communications including visual language; constructing campaign propositions; insight into news media; how to keep a campaign going; how to use old and new media and what to do and what not to do. The final chapter reviews the bigger picture, including why campaigns need brands, and examines how campaigns became a form of politics and provides new research material on how issues mature and become ‘norms’, and the consequent problems for campaigning.

دانلود کتاب «نحوه برنده شدن در کمپین ها: 100 گام برای موفقیت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.