کتاب الکترونیکی

چگونه یک راهنمای خط مشی پرسنل تهیه کنیم

How to Develop a Personnel Policy Manual

دانلود کتاب How to Develop a Personnel Policy Manual (به فارسی: چگونه یک راهنمای خط مشی پرسنل تهیه کنیم) نوشته شده توسط «Joseph W. R. Lawson II»


اطلاعات کتاب چگونه یک راهنمای خط مشی پرسنل تهیه کنیم

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Joseph W. R. Lawson II

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 443

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0814479634 , 9780814479636 , 9780585040431

نوبت چاپ: 6 Spi Sub

توضیحات کتاب چگونه یک راهنمای خط مشی پرسنل تهیه کنیم

چگونه می توان یک دفترچه راهنما خط مشی پرسنل را توسعه داد ویرایش ششم

قرار دادن خط مشی های پرسنل بر روی کاغذ — به وضوح، دقیق و قانونی — برای روابط موفق کارکنان بسیار مهم است. و کتابچه راهنمای کلاسیک چگونه یک خط‌مشی پرسنل را توسعه دهیم، کلیدی برای انجام این کار پرزحمت تا حد امکان سریع، بدون درد و موثر بوده است.

این مرجع ضروری که اکنون در نسخه ششم کاملاً به‌روز شده ظاهر می‌شود، متخصصان منابع انسانی را در کل فرآیند برنامه‌ریزی، توسعه و نوشتن راهنما راهنمایی می‌کند. این شامل صدها سیاست نمونه است که هر موضوع مهم را پوشش می‌دهد، از استخدام گرفته تا مزایا تا پایان کار. همراه با چک لیست برنامه ریزی و خلاصه قوانین استخدامی مربوطه.

JAMES W. R. LAWSON II (بریستول، TN) رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مشاوران مدیریت SESCO است، شرکتی که در روابط کارمندان و کار و مدیریت منابع انسانی متخصص است. او همچنین کتاب «چگونه یک کتابچه راهنمای کارمند را توسعه دهیم» (همچنین آماکوم) نوشت.


HOW TO DEVELOP A PERSONNEL POLICY MANUAL Sixth Edition

Putting personnel policies on paper — clearly, accurately, and legally — is crucial for successful employee relations. And the classic How to Develop a Personnel Policy Manual has been the key to making this laborious task as quick, painless, and effective as possible.

Now appearing in a fully updated Sixth Edition, this essential reference guides HR professionals through the entire process of planning, developing, and writing the manual. It includes hundreds of sample policies covering every important topic, from hiring to benefits to termination. along with planning checklists and synopses of relevant employment laws.

JAMES W. R. LAWSON II (Bristol, TN) is chairman of the board and CEO of SESCO Management Consultants, a firm that specializes in employee and labor relations and HR management. He also wrote How to Develop an Employee Handbook (also Amacom).

دانلود کتاب «چگونه یک راهنمای خط مشی پرسنل تهیه کنیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.