دانلود کتاب Hospitality Marketing Management (به فارسی: مدیریت بازاریابی هتلداری) نوشته شده توسط «Robert D. Reid – David C. Bojanic»
اطلاعات کتاب مدیریت بازاریابی هتلداری
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Robert D. Reid – David C. Bojanic
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 642
حجم کتاب: 9 مگابایت
کد کتاب: 9780471476542 , 0471476544
نوبت چاپ: 4th ed
توضیحات کتاب مدیریت بازاریابی هتلداری
اصول عمده بازاریابی را با رویکردی کاربردی و کاربردی گرا پوشش می دهد. این یک متن اصلی بازاریابی است که به طور خاص برای دانشجوی مهمان نوازی طراحی شده است. این اصول عمده بازاریابی را با رویکردی کاربردی و مبتنی بر کاربرد، به جای متون بازاریابی سنتی که در برنامههای تجاری که بر تئوریهای زیادی تمرکز دارند، پوشش میدهد.
- شامل پوشش بازاریابی گردشگری است
- مواد جدید را در مورد فناوری بازاریابی و پیامدهای آن در صنعت مهمان نوازی ارائه می دهد
- پوشش بین المللی را ارائه می دهد
- رویکرد کاربردی جدید را به رشته بازاریابی ارائه می دهد
- Includes coverage of tourism marketing
- Features new material on marketing technology and it’s implications in the hospitality industry
- Offers international coverage
- Provides new, applications approach to the discipline of marketing
دانلود کتاب «مدیریت بازاریابی هتلداری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.