کتاب الکترونیکی

راهنمای HBR برای نوشتن کسب و کار بهتر (نسخه دوم)

HBR Guide  To Better Business Writing (Second Edition)

دانلود کتاب HBR Guide To Better Business Writing (Second Edition) (به فارسی: راهنمای HBR برای نوشتن کسب و کار بهتر (نسخه دوم)) نوشته شده توسط «Harvard Business Review»


اطلاعات کتاب راهنمای HBR برای نوشتن کسب و کار بهتر (نسخه دوم)

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business Review Press

نویسنده: Harvard Business Review

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 25

حجم فایل: 235 کیلوبایت

کد کتاب: 142218336X , 9781422183366

نوبت چاپ: 2nd Edition

توضیحات کتاب راهنمای HBR برای نوشتن کسب و کار بهتر (نسخه دوم)

آیا نوشتن برای مخاطبان مدیران ارشد یا سهامداران کلیدی قلب شما را به طرز بدی به تپش می اندازد؟ آیا چندین دقیقه دردناک به صفحه خالی خود خیره می شوید، چند کلمه تایپ می کنید، آنها را حذف می کنید، چند تایپ دیگر را تایپ می کنید، دوباره حذف می کنید و سپس می روید قهوه خود را دوباره پر کنید؟ آیا وقتی برای همکاران ایمیل می فرستید، پیام های شما در فضای خالی ناپدید می شوند و هرگز خوانده نمی شوند، چه رسد به پاسخگویی؟ آیا پیشنهادات شما در جلب توجه مشتریان و برنده شدن مشاغل شکست می خورد؟ بسیاری از ما هنگام نوشتن به دنبال کلمات و لحن مناسب هستیم، حتی اگر هنگام صحبت کردن، اعتماد به نفس داشته باشیم و بیان کنیم. اما لازم نیست اینطور باشد. نوشتن واضح و متقاعد کننده نه نیاز به جادو دارد و نه شانس. و این یک هدیه ژنتیکی نیست. مطمئناً این یک مهارت است، اما می توانید با کمک توصیه های عملی در این راهنما آن را ایجاد کنید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه: (1) جلوی مانع نویسنده را بگیرید، (2) ایده های خود را سازماندهی کنید، (3) به تعقیب بپردازید و توجه خوانندگان را حفظ کنید، (4) چربی اسناد خود را کم کنید، ( 5) لحن درست را بزنید، (6) پیشنهادهایی ایجاد کنید که برنده کسب و کار هستند، (7) ایمیل هایی بنویسید که مردم را وادار به انجام کار کنند، (8) نکات کلیدی را با قالب بندی فراخوانی کنید، و (9) از گاف های دستوری اجتناب کنید. مقالات این مجموعه: «سریع بنویسید-سپس ویرایش کنید»، «با برآورده کردن نیازهای خوانندگان برنده شوید»، «پیشنهاد خود را با یک خلاصه اجرایی قوی بفروشید»، «پیشنهاد خود را به بهترین شکل نشان دهید»، «چگونه الکترونیکی بنویسیم». نامه هایی که مردم می خوانند، «ایمیل شما مختصر است یا کوتاه؟»، «لحن مناسب را بزنید»، «پنج روش سریع برای کوتاه کردن نوشتارتان»، «چگونه درست بنویسیم بدون دانستن همه قوانین»، و « آیا پیروی از “قوانین” پیام شما را مختل می کند؟”

راهنماهای بازبینی کسب و کار هاروارد برای متخصصان پرمشغله ای است که به دنبال پاسخ های سریع برای چالش های رایج هستند. آنها مملو از نکات مفید و توصیه های عملی در قالبی کوتاه و آسان برای خواندن هستند. چه بخواهید مهارت های خود را گسترش دهید یا مهارت های موجود خود را تازه کنید، این راهنماها پاسخ های قابل اعتمادی را برای مهم ترین مشکلات شما ارائه می دهند.


Does writing for an audience of senior managers or key stakeholders get your heart pounding-in a bad way? Do you stare at your blank screen for several painful minutes, type in a few words, delete them, type a few more, delete again, and then go refill your coffee? When you send e-mails to colleagues, do your messages disappear into a void, never to be read, let alone answered? Do your proposals fail to grab clients’ attention and win jobs? Many of us fumble for the right words and tone when we write, even if we’re confident and articulate when we speak. But it doesn’t have to be that way. Writing clearly and persuasively requires neither magic nor luck. And it’s not a genetic gift. It’s a skill, to be sure-but one you can build with the help of the practical advice in this guide. 

You’ll learn how to: (1) Push past writer’s block, (2) Organize your ideas, (3) Cut to the chase-and keep readers’ attention, (4) Trim the fat from your documents, (5) Strike the right tone, (6) Create proposals that win business, (7) Write e-mails that get people to act, (8) Call out key points with formatting, and (9) Avoid grammar gaffes. Articles in this collection: “Write Quickly-Then Edit,” “Win Over Readers by Meeting Their Needs,” “Sell Your Proposal with a Strong Executive Summary,” “Make Your Proposal Come Out on Top,” “How to Write E-Mails People Will Read,” “Is Your E-mail Concise-or Curt?,” “Strike the Right Tone,” “Five Quick Ways to Trim Your Writing,” “How to Write Correctly Without Knowing All the Rules,” and “Is Following the “Rules” Tripping Up Your Message?” 

Harvard Business Review Guides are for busy professionals looking for quick answers to common challenges. They’re packed with useful tips and practical advice in a brief, easy-to-read format. Whether you’re looking to expand your skills or refresh your existing ones, these guides offer reliable answers to your most pressing problems.

دانلود کتاب «راهنمای HBR برای نوشتن کسب و کار بهتر (نسخه دوم)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید