کتاب الکترونیکی

درباره خدمات مشتری خوشحال هستید؟: ایجاد فرهنگ تعالی خدمات مشتری

Happy About Customer Service?: Creating a Culture of Customer Service Excellence

دانلود کتاب Happy About Customer Service?: Creating a Culture of Customer Service Excellence (به فارسی: درباره خدمات مشتری خوشحال هستید؟: ایجاد فرهنگ تعالی خدمات مشتری) نوشته شده توسط «Ken Welsh»


اطلاعات کتاب درباره خدمات مشتری خوشحال هستید؟: ایجاد فرهنگ تعالی خدمات مشتری

موضوع اصلی: نرم افزار: نرم افزار آفیس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Happy About

نویسنده: Ken Welsh

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 105

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9781600050930 , 2008921964 , 9781600050947

توضیحات کتاب درباره خدمات مشتری خوشحال هستید؟: ایجاد فرهنگ تعالی خدمات مشتری

برای هر کسی که با مردم سر و کار دارد باید آن را بخواند – چیزی فراتر از خدمات مشتری است.

این کتاب چیزهایی را به من یادآوری کرد که از ذهن من خارج شده بود، سطح آنها را بالا برد و سپس مجموعه جدیدی از ابزارها را اضافه کرد. من قطعاً روی خوشحال کردن مشتریانم از خدمات مشتری کار خواهم کرد!


A must read for anyone dealing with people – it’s about more than just Customer Service.

This book reminded me of things that had slipped my mind, raised the bar on them and then added a whole new set of tools. I’ll definitely be working on making my Customers Happy About Customer Service!

دانلود کتاب «درباره خدمات مشتری خوشحال هستید؟: ایجاد فرهنگ تعالی خدمات مشتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.