کتاب الکترونیکی

مدیریت احساسات در گفتگوهای انسان و کامپیوتر

Handling emotions in human-computer dialogues

دانلود کتاب Handling emotions in human-computer dialogues (به فارسی: مدیریت احساسات در گفتگوهای انسان و کامپیوتر) نوشته شده توسط «Johannes Pittermann – Angela Pittermann – Wolfgang Minker (auth.)»


اطلاعات کتاب مدیریت احساسات در گفتگوهای انسان و کامپیوتر

موضوع اصلی: سازمان و پردازش داده ها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer Netherlands

نویسنده: Johannes Pittermann – Angela Pittermann – Wolfgang Minker (auth.)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 276

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 9048131286 , 9789048131280

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیریت احساسات در گفتگوهای انسان و کامپیوتر

با توسعه فناوری رایانه، گفتگوی گفتاری هنگام تعامل با طیف گسترده ای از دستگاه های فناوری، از جمله دستیارهای دیجیتال شخصی، رایانه های لوحی، و تلفن های همراه اهمیت بیشتری پیدا می کند. استفاده از گفتار به رابط های طبیعی تر و کاربر پسندتر منجر می شود. به طور خاص، نویسندگان این جلد ادعا می‌کنند که تجربه صحبت کردن با ابزارهای رایانه‌ای ما ممکن است با تطبیق پویا سبک تعامل گفت‌وگوی سیستم با مشخصات و وضعیت احساسی کاربر، بسیار بهبود یابد.

در این کتاب، یک رویکرد جدید که ترکیبی از تشخیص احساسات مبتنی بر گفتار با مدل‌سازی گفتگوی انسان-رایانه تطبیقی ​​است، توضیح داده شده است. با شناسایی قوی احساسات از سیگنال‌های گفتاری به عنوان هدف، نویسندگان اثربخشی استفاده از یک تشخیص‌دهنده احساس ساده، یک تشخیص‌دهنده گفتار-احساس ترکیبی از تشخیص گفتار و احساسات، و چندین تشخیص دهنده گفتار-احساس را به طور همزمان تجزیه و تحلیل می‌کنند. مدل گفتگوی نیمه تصادفی به کار گرفته شده، مدیریت احساسات کاربر را به تاریخچه تعامل گفتگوی مربوطه مرتبط می کند و به دستگاه اجازه می دهد تا خود را با زمینه تطبیق دهد، از جمله تغییر درک سبکی گفتارش.

این مجلد جامع با معرفی سیستم‌های گفتگوی زبان گفتاری و ارائه نمای کلی از احساسات، نظریه‌ها، طبقه‌بندی و گفتار احساسی انسان آغاز می‌شود. در ادامه به مدل گفتگوی نیمه تصادفی تطبیقی ​​و مفاهیم اساسی تشخیص گفتار-احساس می پردازد. در نهایت، نویسندگان نشان می‌دهند که چگونه تشخیص‌دهنده‌های گفتار-احساس را می‌توان بهینه کرد، و چگونه می‌توان یک مدیر گفتگوی تطبیقی ​​را پیاده‌سازی کرد. این کتاب، با روش‌های جدید خود برای انجام تشخیص قوی احساسات مبتنی بر گفتار با پیچیدگی کم، مورد توجه خوانندگان مختلفی است که در تعامل انسان و رایانه درگیر هستند.


As computer technology develops, spoken dialogue is becoming ever-more important when interacting with a wide variety of technological devices, including Personal Digital Assistants, tablet PCs, and mobile phones. Using speech leads to more natural and user-friendly interfaces. More specifically, the authors of this volume contend that the experience of talking to our computerized gadgets may be greatly improved by dynamically adapting the system’s dialogue interaction style to the user’s profile and emotional status.

In this book, a novel approach that combines speech-based emotion recognition with adaptive human-computer dialogue modeling is described. With the robust recognition of emotions from speech signals as their goal, the authors analyze the effectiveness of using a plain emotion recognizer, a speech-emotion recognizer combining speech and emotion recognition, and multiple speech-emotion recognizers at the same time. The semi-stochastic dialogue model employed relates user emotion management to the corresponding dialogue interaction history and allows the device to adapt itself to the context, including altering the stylistic realization of its speech.

This comprehensive volume begins by introducing spoken language dialogue systems and providing an overview of human emotions, theories, categorization and emotional speech. It moves on to cover the adaptive semi-stochastic dialogue model and the basic concepts of speech-emotion recognition. Finally, the authors show how speech-emotion recognizers can be optimized, and how an adaptive dialogue manager can be implemented. The book, with its novel methods to perform robust speech-based emotion recognition at low complexity, will be of interest to a variety of readers involved in human-computer interaction.

دانلود کتاب «مدیریت احساسات در گفتگوهای انسان و کامپیوتر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.