کتاب الکترونیکی

کتاب راهنمای ادویه ها، ادویه ها و طعم دهنده ها

Handbook of Spices, Seasonings, and Flavorings

دانلود کتاب Handbook of Spices, Seasonings, and Flavorings (به فارسی: کتاب راهنمای ادویه ها، ادویه ها و طعم دهنده ها) نوشته شده توسط «Susheela Raghavan»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای ادویه ها، ادویه ها و طعم دهنده ها

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press/Taylor & Francis

نویسنده: Susheela Raghavan

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 352

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 084932842X , 9780849328428

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب کتاب راهنمای ادویه ها، ادویه ها و طعم دهنده ها

کاتالوگ A تا Z از ادویه ها و طعم دهنده های نوآورانه

طراحی شده تا ابزاری عملی برای بسیاری از متخصصان مختلف باشد که غذاها را تولید و به بازار عرضه می کنند، راهنمای ادویه ها، ادویه ها و طعم دهنده ها اطلاعات فنی درباره ادویه ها را ترکیب می کند. – فرم‌ها، انواع، خواص، کاربردها و مشخصات کیفی – با اطلاعاتی در مورد روند، تاریخچه ادویه‌ها و فرهنگ پشت غذاهایشان. این کتاب دانش فنی و آشپزی گسترده ای را برای بسیاری از متخصصان که غذاها را توسعه و بازاریابی می کنند، کدگذاری می کند.

در حالی که بسیاری از کتاب‌های مرجع در مورد ادویه‌ها شامل توضیحات حروف الفبا هستند، شباهت بین این کتاب و کتاب‌های دیگر به همین جا ختم می‌شود. این کتاب بیش از فهرستی از ادویه ها، انواع، شکل ها و اجزای شیمیایی هر ادویه را که طعم و رنگ آن را مشخص می کند، پوشش می دهد. نویسنده شامل توصیفی از خواص ادویه، هم شیمیایی و هم حسی، و اطلاعات آشپزی است که به توسعه محصول کمک می کند. او همچنین توضیح می‌دهد که چگونه هر ادویه در سراسر جهان استفاده می‌شود، ترکیب‌های رایج ادویه جهانی را که حاوی ادویه هستند فهرست می‌کند، فولکلور هر ادویه و استفاده از طب سنتی را توصیف می‌کند، و ترجمه‌ای از نام هر ادویه را به زبان‌های جهانی ارائه می‌کند. جدید در این نسخه پوشش برچسب زدن ادویه و فصلی در فرمول های ادویه های تجاری است.

فراتر از دامنه کتاب‌های ادویه جات، این مرجع موادی را که در میان غذاهای جهان یافت می‌شوند توصیف می‌کند که در ارائه طعم، بافت، رنگ و ارزش غذایی غذاها ضروری هستند. این بررسی می‌کند که چگونه این مواد معمولاً با ادویه‌ها برای ایجاد طعم‌های معتبر یا جدید استفاده می‌شوند. نویسنده یک کتاب مرجع کامل ایجاد کرده است که شامل ادویه ها و طعم دهنده های سنتی محبوب و همچنین آنهایی است که در ایالات متحده برای ایجاد محصولات معتبر یا ترکیبی در حال ظهور هستند. این کتاب برای کمک به شما در مواجهه با چالش ها و خواسته های بازار پویای امروزی، راهنمای کاملی برای توسعه و بازاریابی محصولات موفق است.


An A to Z Catalog of Innovative Spices and Flavorings

Designed to be a practical tool for the many diverse professionals who develop and market foods, the Handbook of Spices, Seasonings, and Flavorings combines technical information about spices—forms, varieties, properties, applications, and quality specifications — with information about trends, spice history, and the culture behind their cuisines. The book codifies the vast technical and culinary knowledge for the many professionals who develop and market foods.

While many reference books on spices include alphabetized descriptions, the similarity between this book and others ends there. More than just a list of spices, this book covers each spice’s varieties, forms, and the chemical components that typify its flavor and color. The author includes a description of spice properties, both chemical and sensory, and the culinary information that will aid in product development. She also explains how each spice is used around the world, lists the popular global spice blends that contain the spice, describes each spice’s folklore and traditional medicine usage, and provides translations of each spice’s name in global languages. New to this edition is coverage of spice labeling and a chapter on commercial seasoning formulas.

Going beyond the scope of most spice books, this reference describes ingredients found among the world’s cuisines that are essential in providing flavors, textures, colors, and nutritional value to foods. It explores how these ingredients are commonly used with spices to create authentic or new flavors. The author has created a complete reference book that includes traditionally popular spices and flavorings as well as those that are emerging in the US to create authentic or fusion products. Designed to help you meet the challenges and demands of today’s dynamic marketplace, this book is a complete guide to developing and marketing successful products.

دانلود کتاب «کتاب راهنمای ادویه ها، ادویه ها و طعم دهنده ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.