کتاب الکترونیکی

راهنمای توسعه محصول و خدمات در ارتباطات و فناوری اطلاعات

Handbook of Product and Service Development in Communication and Information Technology

دانلود کتاب Handbook of Product and Service Development in Communication and Information Technology (به فارسی: راهنمای توسعه محصول و خدمات در ارتباطات و فناوری اطلاعات) نوشته شده توسط «Timo O. Korhonen – Antti Ainamo»


اطلاعات کتاب راهنمای توسعه محصول و خدمات در ارتباطات و فناوری اطلاعات

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Timo O. Korhonen – Antti Ainamo

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 280

حجم کتاب: 11 مگابایت

کد کتاب: 1402075952 , 9781402075957 , 9780306487125

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب راهنمای توسعه محصول و خدمات در ارتباطات و فناوری اطلاعات

توسعه محصول محصولات و سیستم‌های با تکنولوژی بالا یا جدید و نوظهور یک حوزه چالش برانگیز برای کار است. این شامل رشته های متعدد، مجموعه ای بی پایان از مبادلات، معضلات، و بن بست ها است. با این حال، همچنین شامل لحظات فریبنده بینش و هیجان محض در مقابله با چالش های تکنولوژیکی همراه با سوالات روانی، اجتماعی، سازمانی، مالی و حقوقی است. این الزامات سختگیرانه ای را برای کنترل فرآیند مرتبط در تمام سطوح مانند پرورش ایده، مدیریت پروژه، کنترل کیفیت یا قابلیت استفاده و طراحی ایجاد می کند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که … *چگونه پروژه های توسعه موازی متعدد فناوری اطلاعات و ارتباطات را به طور کارآمد سازماندهی و مدیریت کنیم؟ *چگونه به طور سیستماتیک خلاقیت تیم خود را به سمت محصولات و خدمات با کیفیت بالا هدایت کنید؟ *شرکت شما چگونه می تواند به بهترین وجه از تحقیقات دانشگاهی بهره مند شود؟ *معنا و تحقق سیستم های کیفیت در سازمان ها و فرآیندهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات چیست؟ *چگونه برای به حداکثر رساندن قابلیت استفاده محصول و ارزش بازار، رابط های کاربری طراحی کنیم؟ *چگونه مزایای اینترنت را در توسعه محصول و بازاریابی خود به حداکثر برسانیم؟ *نقش ها و شیوه های مهم ثبت اختراع و صدور مجوز در ایالات متحده و اروپا چیست؟

هدف این کتاب ارائه روشی از بالا به پایین در این موضوعات و بسیاری دیگر از موضوعات مهم توسعه محصول و خدمات ICT است. هدف اصلی ما این است که هم در تئوری و هم در عمل دید عقابی به شما ارائه دهیم و پیشرفت های پیشرفته را ردیابی کنیم. نویسندگان کتاب هم از دانشگاه‌ها و هم از صنعت می‌آیند، بنابراین تئوری و عملی را به مواد متوازن می‌کنند.

راهنمای توسعه محصول و خدمات در ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل موارد عملی مختلف توسعه محصول مخابراتی بر اساس ردیابی شیوه زندگی و شکوفایی شرکت های چند ملیتی در تجارت مخابراتی. مورد مهمی که ما اغلب به آن اشاره می کنیم روش کار نوکیا است. خوشبختانه، این کتاب در HUT، تنها یک کیلومتر دورتر از دفتر مرکزی نوکیا، و در واقع از نظر همکاری تحقیقاتی بسیار بسیار نزدیکتر نوشته شده است.


Product development of high or new and emerging technology products and systems is a challenging area in which to work. It involves multiple disciplines, endless series of tradeoffs, dilemmas, and dead-ends. Yet, it also involves captivating moments of insight and sheer excitement in juggling technological challenges together with psychological, social, organizational, financial and legal questions. This places stringent requirements to the related process control in all the levels as in idea cultivation, project management, quality control or usability and design. Have you ever considered … *How to efficiently organize and manage the multiple, parallel development projects of ICT? *How to systematically channel your team’s creativity to high quality products and services? *How your company can best benefit from university research? *What are the meaning and realization of quality systems in modern ICT organizations and processes? *How to design user interfaces to maximize product usability and market value? *How to maximize the benefits of Internet in your product development and marketing? *What are the roles and important practices of patenting, and licensing in the US and Europe?

This book aims to give you a top-down treatment in these and many other important topics of ICT product and service development. Our primary objective is to provide you with an eagle-eye view both in theory and in practice and to trace the state-of-the-art development. Book authors come both from universities and industry giving thus a theory and practice balancing touch for the material.

Handbook of Product and Service Development in Communication and Information Technology includes various practical telecommunication product development cases based on tracking multi-national companies’ way of living and flourishing in telecommunication business. An important case we frequently refer to is Nokia’s way to work. Fortunately enough, this book has been written in HUT, only a kilometer away from Nokia’s headquarters, and actually much, much nearer in a research cooperational sense.

دانلود کتاب «راهنمای توسعه محصول و خدمات در ارتباطات و فناوری اطلاعات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.