دانلود کتاب Handbook of Marketing Decision Models (به فارسی: راهنمای مدل های تصمیم بازاریابی) نوشته شده توسط «Berend Wierenga (auth.) – Berend Wierenga (eds.)»
اطلاعات کتاب راهنمای مدل های تصمیم بازاریابی
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer US
نویسنده: Berend Wierenga (auth.) – Berend Wierenga (eds.)
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 630
حجم کتاب: 9 مگابایت
کد کتاب: 0387782125 , 9780387782126 , 9780387782133
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب راهنمای مدل های تصمیم بازاریابی
مدل های بازاریابی جزء اصلی رشته بازاریابی است. پیشرفت های اخیر در مدل های بازاریابی با فناوری اطلاعات (به عنوان مثال، اینترنت)، بازاریابی آنلاین (تجارت الکترونیک) و مدیریت ارتباط با مشتری بسیار سریع بوده است. EM> (CRM) تغییرات اساسی در نحوه تعامل شرکت ها با مشتریان خود ایجاد می کند. این مدلهای کاملاً جدیدی از مدلهای بازاریابی ایجاد کرده است، اما پیشرفت عمدهای در انواع مدلهای بازاریابی موجود نیز رخ داده است. در مدلهای تصمیمگیری بازاریابی، با حوزههای مدلسازی جدید مانند مدیریت ارتباط با مشتری، ارزش مشتری و بازاریابی آنلاین سروکار دارد، اما همچنین تحولات اخیر در حوزههای دیگر را توصیف میکند. در دسته مدل های آمیخته بازاریابی، به جدیدترین مدل های تبلیغات، پیشبرد فروش، مدیریت فروش و رقابت پرداخته می شود. پیشرفتهای جدید در مدلهای تصمیمگیری مصرفکننده، مدلهای بازده بازاریابی، سیستمهای پشتیبانی مدیریت بازاریابی، و در تکنیکهای خاص مانند سریهای زمانی و شبکههای عصبی ارائه شدهاند. نه تنها جدیدترین مدلها مورد بحث قرار گرفتهاند، بلکه این کتاب به پیادهسازی مدلهای بازاریابی در شرکتها و کاربردها در صنایع خاص نیز توجه دارد.
Marketing models is a core component of the marketing discipline. The recent developments in marketing models have been incredibly fast with information technology (e.g., the Internet), online marketing (e-commerce) and customer relationship management (CRM) creating radical changes in the way companies interact with their customers. This has created completely new breeds of marketing models, but major progress has also taken place in existing types of marketing models.
The HANDBOOK OF MARKETING DECISION MODELS presents the state of the art in marketing decision models, dealing with new modeling areas such as customer relationship management, customer value and online marketing, but also describes recent developments in other areas. In the category of marketing mix models, the latest models for advertising, sales promotions, sales management, and competition are dealt with. New developments are presented in consumer decision models, models for return on marketing, marketing management support systems, and in special techniques such as time series and neural nets. Not only are the most recent models discussed, but the book also pays attention to the implementation of marketing models in companies and to applications in specific industries.
دانلود کتاب «راهنمای مدل های تصمیم بازاریابی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.