کتاب الکترونیکی

کتابچه راهنمای بازی های دیجیتال و فناوری های سرگرمی

Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies

دانلود کتاب Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies (به فارسی: کتابچه راهنمای بازی های دیجیتال و فناوری های سرگرمی) نوشته شده توسط «Ryohei Nakatsu – Matthias Rauterberg – Paolo Ciancarini (eds.)»


اطلاعات کتاب کتابچه راهنمای بازی های دیجیتال و فناوری های سرگرمی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer Singapore

نویسنده: Ryohei Nakatsu – Matthias Rauterberg – Paolo Ciancarini (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 1359

حجم فایل: 29.91 مگابایت

کد کتاب: 9814560502 , 9789814560504

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب کتابچه راهنمای بازی های دیجیتال و فناوری های سرگرمی

موضوعاتی که در این کتابچه مورد بررسی قرار می‌گیرند، همه حوزه‌های بازی‌ها و فناوری‌های سرگرمی، مانند فناوری سرگرمی دیجیتال، طراحی/هنر، و جامعه‌شناسی را پوشش می‌دهند. کتاب راهنما شامل مشارکت‌های دانشمندان و محققان درجه یک از حوزه‌های موضوعی بین‌رشته‌ای است. هدف این کتاب راهنما این است که به عنوان یک کار مرجع کلیدی در این زمینه خدمت کند و تصویری جامع از این حوزه بین رشته ای را در اختیار خوانندگان قرار دهد که مسائل فنی، مسائل زیبایی شناسی/طراحی و مسائل جامعه شناختی را پوشش می دهد. در حال حاضر هیچ اثر مرجعی در این زمینه وجود ندارد که چنین تصویر وسیع و کاملی از حوزه ارائه دهد. مهندسان و محققانی که می خواهند در مورد این حوزه نوظهور بیاموزند، می توانند پاسخ های کافی در مورد مسائل فناوری سرگرمی دیجیتال بیابند.
طراحان و هنرمندان می توانند یاد بگیرند که چگونه مهارت ها و تخصص آنها می تواند به این حوزه در حال ظهور کمک کند. همچنین محققانی که در زمینه جامعه‌شناسی و روان‌شناسی کار می‌کنند، متوجه خواهند شد که چگونه تجربه و دانش آنها با حوزه‌های دیگری مانند فناوری و هنر/طراحی مرتبط است. اگرچه موضوعات توسط متخصصان اصلی این حوزه نوشته شده است، توضیحات برای هر موضوع در نظر گرفته شده است که به راحتی قابل درک باشد، اما در عین حال به اندازه کافی جامع باشد تا نه تنها برای متخصصان، بلکه برای مبتدیان و دانش آموزان در این زمینه نیز پاسخگو باشد.


The topics treated in this handbook cover all areas of games and entertainment technologies, such as digital entertainment technology, design/art, and sociology. The handbook consists of contributions from top class scholars and researchers from the interdisciplinary topic areas. The aim of this handbook is to serving as a key reference work in the field and provides readers with a holistic picture of this interdisciplinary field covering technical issues, aesthetic/design issues, and sociological issues. At present, there is no reference work in the field that provides such a broad and complete picture of the field. Engineers and researchers who want to learn about this emerging area will be able to find adequate answers regarding technology issues on digital entertainment.
Designers and artists can learn how their skills and expertise can contribute to this emerging area. Also researchers working in the field of sociology and psychology will find how their experience and knowledge are connected to other areas such as technology and art/design. Although topics are written by foremost experts from the field, the description for each topic has been intended to be easily understandable but yet comprehensive enough so that it caters not only for the experts but also beginners and students in the field.

دانلود کتاب «کتابچه راهنمای بازی های دیجیتال و فناوری های سرگرمی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید