دانلود کتاب Handbook of Digital Games and Entertainment Technologies (به فارسی: کتابچه راهنمای بازی های دیجیتال و فناوری های سرگرمی) نوشته شده توسط «Ryohei Nakatsu – Matthias Rauterberg – Paolo Ciancarini (eds.)»
اطلاعات کتاب کتابچه راهنمای بازی های دیجیتال و فناوری های سرگرمی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer Singapore
نویسنده: Ryohei Nakatsu – Matthias Rauterberg – Paolo Ciancarini (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 1359
حجم فایل: 29.91 مگابایت
کد کتاب: 9814560502 , 9789814560504
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کتابچه راهنمای بازی های دیجیتال و فناوری های سرگرمی
موضوعاتی که در این کتابچه مورد بررسی قرار میگیرند، همه حوزههای بازیها و فناوریهای سرگرمی، مانند فناوری سرگرمی دیجیتال، طراحی/هنر، و جامعهشناسی را پوشش میدهند. کتاب راهنما شامل مشارکتهای دانشمندان و محققان درجه یک از حوزههای موضوعی بینرشتهای است. هدف این کتاب راهنما این است که به عنوان یک کار مرجع کلیدی در این زمینه خدمت کند و تصویری جامع از این حوزه بین رشته ای را در اختیار خوانندگان قرار دهد که مسائل فنی، مسائل زیبایی شناسی/طراحی و مسائل جامعه شناختی را پوشش می دهد. در حال حاضر هیچ اثر مرجعی در این زمینه وجود ندارد که چنین تصویر وسیع و کاملی از حوزه ارائه دهد. مهندسان و محققانی که می خواهند در مورد این حوزه نوظهور بیاموزند، می توانند پاسخ های کافی در مورد مسائل فناوری سرگرمی دیجیتال بیابند.
طراحان و هنرمندان می توانند یاد بگیرند که چگونه مهارت ها و تخصص آنها می تواند به این حوزه در حال ظهور کمک کند. همچنین محققانی که در زمینه جامعهشناسی و روانشناسی کار میکنند، متوجه خواهند شد که چگونه تجربه و دانش آنها با حوزههای دیگری مانند فناوری و هنر/طراحی مرتبط است. اگرچه موضوعات توسط متخصصان اصلی این حوزه نوشته شده است، توضیحات برای هر موضوع در نظر گرفته شده است که به راحتی قابل درک باشد، اما در عین حال به اندازه کافی جامع باشد تا نه تنها برای متخصصان، بلکه برای مبتدیان و دانش آموزان در این زمینه نیز پاسخگو باشد.
Designers and artists can learn how their skills and expertise can contribute to this emerging area. Also researchers working in the field of sociology and psychology will find how their experience and knowledge are connected to other areas such as technology and art/design. Although topics are written by foremost experts from the field, the description for each topic has been intended to be easily understandable but yet comprehensive enough so that it caters not only for the experts but also beginners and students in the field.
دانلود کتاب «کتابچه راهنمای بازی های دیجیتال و فناوری های سرگرمی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.