دانلود کتاب Guide to graphics software tools (به فارسی: راهنمای ابزارهای نرم افزار گرافیکی) نوشته شده توسط «Jim X. Chen (auth.)»
اطلاعات کتاب راهنمای ابزارهای نرم افزار گرافیکی
موضوع اصلی: برنامه نويسي
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag London
نویسنده: Jim X. Chen (auth.)
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 559
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 9781848009004 , 1848009003
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب راهنمای ابزارهای نرم افزار گرافیکی
نرمافزار و سختافزار گرافیکی کنونی با هم ترکیب میشوند تا قابلیتهای چند سطحی را فراهم کنند و زمینههای کاربردی جدیدی را برای دانشمندان همه رشتهها، و بهویژه برای دانشمندان و مهندسان کامپیوتر باز کنند.
این راهنمای یکپارچه به طور کامل بازبینی شده، ابزارهای نرم افزار گرافیکی در دسترس و کاربردهای آنها را توضیح داده و فهرست می کند، در حالی که به عنوان میانبری برای تئوری گرافیک و برنامه نویسی نیز عمل می کند. نسخه دوم خوانندگان را در مفاهیم بنیادی قرار می دهد و به آنها کمک می کند از تجسم، مدل سازی، شبیه سازی و واقعیت مجازی برای تکمیل و بهبود کار خود استفاده کنند.
ویژگی ها:
• پوشش جامع و کاربردی ابزارهای گرافیکی نرم افزار
• شامل 6 فصل جدید برنامه نویسی OpenGL در جاوا، مدل های منحنی، سایه زنی راس، سایه گذاری پیکسل و پردازش موازی، برنامه نویسی در Java3D، OpenGL Shading Language، Direct3D Shader برنامه نویسی [جدید]
• ابزارهای نرم افزار گرافیکی به روز شده، با اطلاعات و قالب جدید [جدید]
• توضیحات بیشتر و نمونهها [جدید]
• مجموعهای منحصربفرد از ۲۹۳ ابزار نرمافزار گرافیک سهبعدی را ارائه میکند
• فهرست مختصری از پلتفرمها و قیمتها، برنامهها، مثالها، عملکردها و منابع وب مرتبط
• میانبرهایی به اصول و روش های گرافیکی عملی
• شامل ضمیمه های گسترده ای از جمله افزودن ریاضیات پایه در گرافیک سه بعدی [جدید]
• اشاره های گسترده به وب سایت ها و دیگر منابع مفید اثبات شده
• تئوری و برنامه نویسی OpenGL را با رویکردی آسان برای دنبال کردن ترکیب می کند
مقدمه ای مختصر و عملی برای تئوری گرافیک و برنامه نویسی، متخصصان و همچنین دانشجویان پیشرفته این متن بازبینی شده قابل دسترس را فهرستی معتبر و مفید از ابزارها و روش های نرم افزار کار می دانند.
پروفسور Jim X. Chen مدیر آزمایشگاه گرافیک کامپیوتری در دانشگاه جورج میسون و ویرایشگر ستون تجسم و پورتال تجسم برای مجله IEEE، Computing in Science and Engineering است. علاوه بر این، او نویسنده کتاب موفق Springer Foundations of 3D Graphics Programming: Using JOGL and Java3D است که هم اکنون در نسخه دوم آن است.
موضوعات کلیدی:
برنامه نویسی OpenGL در جاوا (جدید)
مدل های منحنی (جدید)
سایهزنی راس و پیکسل در Cg در پلتفرم جاوا (جدید)
برنامهنویسی در Java3D (جدید)
زبان سایهزنی OpenGL ( GLSL) در C/C++ (جدید)
برنامهنویسی مستقیم سه بعدی و زبان سایهزنی سطح بالا (NEW)
اشیاء و مدلها
تبدیل و مشاهده
رنگ و نور
ترکیب و نقشه برداری بافت
Current graphics software and hardware combine to allow multiple-level functionality and open up new application areas for scientists of all disciplines, and for computer scientists and engineers in particular.
This thoroughly revised integrated guide explains and lists readily available graphics software tools and their applications, while also serving as a shortcut to graphics theory and programming. The second edition grounds readers in fundamental concepts and helps them use visualization, modeling, simulation, and virtual reality to complement and improve their work.
Features:
• Comprehensive and practical coverage of software graphics tools
• Includes 6 new chapters on OpenGL Programming in Java, Curved Models, Vertex Shading, Pixel Shading and Parallel Processing, Programming in Java3D, OpenGL Shading Language, Direct3D Shader Programming [NEW]
• Updated graphics software tools, with new information and format [NEW]
• Additional descriptions and examples [NEW]
• Provides a uniquely categorized compendium of 293 3D graphics software tools
• Concise listings of platforms and pricing, applications, examples, functions, and related Web resources
• Shortcuts to practical graphics principles and methods
• Contains extensive appendices including the addition of basic mathematics in 3D graphics [NEW]
• Extensive pointers to websites and other proven helpful sources
• Combines theory and OpenGL programming with an easy-to-follow approach
A concise, practical introduction to graphics theory and programming, practitioners as well as advanced students will find this accessible revised text an authoritative and useful catalogue of working software tools and methods.
Professor Jim X. Chen is the Director of the Computer Graphics Laboratory at George Mason University and Editor of the Visualization column, and the Visualization Portal, for the IEEE magazine, Computing in Science and Engineering. In addition he is the author of the successful Springer book Foundations of 3D Graphics Programming: Using JOGL and Java3D, also now in its second edition.
Key Topics:
OpenGL Programming in Java (NEW)
Curved Models (NEW)
Vertex and Pixel Shading in Cg on Java Platform (NEW)
Programming in Java3D (NEW)
OpenGL Shading Language (GLSL) in C/C++ (NEW)
Direct3D and High Level Shading Language Programming (NEW)
Objects and Models
Transformation and Viewing
Color and Lighting
Blending and Texture Mapping
دانلود کتاب «راهنمای ابزارهای نرم افزار گرافیکی»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)