کتاب الکترونیکی

سبز به طلا: چگونه شرکت های هوشمند از استراتژی محیطی برای نوآوری، ایجاد ارزش و ایجاد مزیت رقابتی استفاده می کنند

Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage

دانلود کتاب Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage (به فارسی: سبز به طلا: چگونه شرکت های هوشمند از استراتژی محیطی برای نوآوری، ایجاد ارزش و ایجاد مزیت رقابتی استفاده می کنند) نوشته شده توسط «Director Daniel C. Esty»


اطلاعات کتاب سبز به طلا: چگونه شرکت های هوشمند از استراتژی محیطی برای نوآوری، ایجاد ارزش و ایجاد مزیت رقابتی استفاده می کنند

موضوع اصلی: بوم شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Yale University Press

نویسنده: Director Daniel C. Esty

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 384

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 0300119976

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب سبز به طلا: چگونه شرکت های هوشمند از استراتژی محیطی برای نوآوری، ایجاد ارزش و ایجاد مزیت رقابتی استفاده می کنند

راهنمای ضروری برای رهبران تجاری آینده‌نگر که می‌بینند موج سبز در راه است و می‌خواهند از آن سود ببرند. . بر اساس سال‌ها تجربه نویسندگان و صدها مصاحبه با رهبران شرکت‌ها در سراسر جهان، سبز به طلا نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌ها ارزش پایدار، کاهش هزینه‌ها، کاهش ریسک، افزایش درآمد و ایجاد برندهای قوی، تولید می‌کنند. با ایجاد تفکر زیست محیطی در استراتژی های تجاری خود. دانیل سی استی و اندرو اس. وینستون مشاوره روشن و مثال‌های عینی را از شرکت‌هایی مانند BP، تویوتا، IKEA، GE، و نایک ارائه می‌دهند که به موفقیت‌های محیطی و تجاری دست می‌یابند. نویسندگان نشان می‌دهند که چگونه این شرکت‌های پیشرفته در حال ایجاد یک «مزیت زیست محیطی» در بازار هستند، زیرا عناصر سنتی تمایز رقابتی از اهمیت برخوردار می‌شوند. استی و وینستون نه تنها استراتژی‌های موفق را برجسته می‌کنند، بلکه با توضیح اینکه چرا ابتکارات زیست‌محیطی گاهی اوقات علی‌رغم بهترین نیت‌ها شکست می‌خورند، آنچه را که کار نمی‌کند، روشن می‌کنند. سبز به طلا برای مدیران اجرایی در هر سطح و برای کسب و کارها در هر نوع و اندازه نوشته شده است. Esty و Winston رهبران را از طریق دنیای پیچیده جدیدی از کمبود منابع، محدودیت‌های نظارتی و فشار فزاینده مشتریان و سایر ذینفعان برای تلاش برای پایداری راهنمایی می‌کنند. Esty و Winston با تمرکز دقیق بر روی اجرا، نقشه راه متفکرانه، عملی و الهام‌بخشی را ارائه می‌کنند که شرکت‌ها می‌توانند از آن برای مقابله با فشارها و مسئولیت‌های محیطی استفاده کنند و در عین حال جرقه نوآوری‌هایی را ایجاد کنند که باعث رشد بلندمدت می‌شود. سبز به طلاV الگوی جدیدی برای مدیران عامل جهانی است که می‌خواهند مباشران خوبی برای زمین باشند و به طور هم‌زمان نتیجه نهایی را ایجاد کنند. В 


The essential guide for forward-thinking business leaders who see the Green Wave coming and want to profit from it This book explores what every executive must know to manage the environmental challenges facing society and business. Based on the authors’ years of experience and hundreds of interviews with corporate leaders around the world, Green to Gold shows how companies generate lasting value, cutting costs, reducing risk, increasing revenues, and creating strong brands, by building environmental thinking into their business strategies. Daniel C. Esty and Andrew S. Winston provide clear how-to advice and concrete examples from companies like BP, Toyota, IKEA, GE, and Nike that are achieving both environmental and business success. The authors show how these cutting-edge companies are establishing an “eco-advantage” in the marketplace as traditional elements of competitive differentiation fade in importance. Esty and Winston not only highlight successful strategies but also make plain what does not work by describing why environmental initiatives sometimes fail despite the best intentions. Green to Gold is written forВ executives at every level and for businesses of all kinds and sizes. Esty and Winston guide leaders through a complex new world of resource shortfalls, regulatory restrictions, and growing pressure from customers and other stakeholders to strive for sustainability. With a sharp focus on execution, Esty and Winston offer a thoughtful, pragmatic, and inspiring road map that companies can use to cope with environmental pressures and responsibilities while sparking innovation that will drive long-term growth. Green to GoldВ is the new template for global CEOs who want to be good stewards of the Earth while simultaneously building the bottom line.В 

دانلود کتاب «سبز به طلا: چگونه شرکت های هوشمند از استراتژی محیطی برای نوآوری، ایجاد ارزش و ایجاد مزیت رقابتی استفاده می کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.