کتاب الکترونیکی

خدا و آگاهی پدیداری: رویکردی بدیع به استدلال های معرفتی

God and Phenomenal Consciousness: A Novel Approach to Knowledge Arguments

دانلود کتاب God and Phenomenal Consciousness: A Novel Approach to Knowledge Arguments (به فارسی: خدا و آگاهی پدیداری: رویکردی بدیع به استدلال های معرفتی) نوشته شده توسط «Yujin Nagasawa»


اطلاعات کتاب خدا و آگاهی پدیداری: رویکردی بدیع به استدلال های معرفتی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Yujin Nagasawa

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 179

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 0521879663 , 9780521879668

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب خدا و آگاهی پدیداری: رویکردی بدیع به استدلال های معرفتی

این کتاب به بررسی ادله معرفتی در فلسفه ذهن و فلسفه دین می پردازد. ادله معرفتی در فلسفه ذهن، برهان بر مادی گرایی است و ادله معرفتی در فلسفه دین، برهان بر وجود خداست. ناگاساوا استدلال می کند که هیچ یک از این استدلال ها موفق نیستند، و نظریه خود را در مورد ذهن انسان و ذهن الهی توسعه می دهد.
استدلال های معرفتی در فلسفه ذهن، استدلال های ناگل و جکسون است. تقریباً، این استدلال‌ها نشان می‌دهند که ما می‌توانیم همه چیزهایی را که درباره مغز مادی باید بدانیم بدون دانستن همه چیز در مورد حالات روان‌شناختی سوژه (به ویژه اینکه در حالت‌های خودآگاه چگونه است) بدانیم و نتیجه بگیریم که چنین چیزی بیشتر است. حالات نسبت به حالات مادی مغز.
ادله معرفتی در فلسفه دین شامل برهانی از گریم و براهین مختلف در مورد تملک مفهوم است. این استدلال‌ها تقریباً نشان می‌دهند که خداوند به دلیل ویژگی‌هایش نمی‌توانست حقایق مختلف را بداند (مثلاً قدرت مطلق او مانع از دانستن او می‌شود که ترس چگونه است). استدلال ها نتیجه می گیرند که خدا نمی تواند دانای کل باشد و بنابراین نمی تواند وجود داشته باشد.
ناگاساوا ابتدا توضیح می دهد که چه چیزی یک برهان را به برهان معرفت تبدیل می کند و چرا این استدلال ها استدلال های معرفتی هستند. سپس به ارائه ادله معرفتی در فلسفه دین و فلسفه ذهن می پردازد و با مقایسه و تقابل آنها را ارزیابی می کند. در نهایت، او استدلال می کند که انتقاداتش از یک نظریه بدیع پشتیبانی می کند، یعنی فیزیکالیسم غیر نظری.
این کتاب کمک‌های بدیع و مهمی به فلسفه ذهن و فلسفه دین می‌کند و کار در این زمینه‌ها را به روش‌های بینش‌انگیز ادغام می‌کند. استدلال ها بسیار دقیق ساخته شده اند، و انتقادات قوی هستند، اگرچه من با فیزیکالیسم غیر نظری ناگاساوا موافق نیستم. کتاب به خوبی سازماندهی شده است و نوشته واضح و ظریف است.
این کتاب عالی است و من آن را به دانشجویان فلسفه و فیلسوفان حرفه ای علاقه مند به فلسفه ذهن و/یا فلسفه دین به شدت توصیه می کنم. برخی از بخش‌ها ممکن است برای کسانی که قبلاً در معرض فلسفه قرار نگرفته‌اند در دسترس نباشد.


This book investigates knowledge arguments in the philosophy of mind and the philosophy of religion. The knowledge arguments in the philosophy of mind are arguments against materialism, and the knowledge arguments in the philosophy of religion are arguments against the existence of God. Nagasawa argues that none of these arguments are successful, and develops his own theory of the human mind and the divine mind.
The knowledge arguments in the philosophy of mind are the arguments of Nagel and Jackson. Very roughly, these arguments purport to show that we could know everything there is to know about the material brain without knowing everything about the subject’s psychological states (particularly what it is like to be in conscious states), and conclude that there is more to such states than the material states of the brain.
The knowledge arguments in the philosophy of religion include an argument from Grim and various arguments about concept possession. Very roughly, these arguments purport to show that God could not know various facts because of his attributes (for example, his omnipotence precludes his knowing what fear is like). The arguments conclude that God could not be omniscient, and so could not exist.
Nagasawa first explains what makes an argument a knowledge argument, and why these arguments are knowledge arguments. He then presents the knowledge arguments in philosophy of religion and philosophy of mind and evaluates them by comparing and contrasting them. Finally, he argues that his criticisms support a novel theory, non-theoretical physicalism.
This book makes original and important contributions to philosophy of mind and philosophy of religion, and integrates work in these fields in insightful ways. The arguments are constructed very carefully, and the criticisms are powerful, though I do not agree with Nagasawa’s non-theoretical physicalism. The book is well organized and the writing is clear and elegant.
This is an excellent book, and I recommend it highly to philosophy students and professional philosophers interested in the philosophy of mind and/or the philosophy of religion. Some sections may not be accessible to those without previous exposure to philosophy.

دانلود کتاب «خدا و آگاهی پدیداری: رویکردی بدیع به استدلال های معرفتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.