کتاب الکترونیکی

رفتار جهانی مصرف کننده

Global Consumer Behavior

دانلود کتاب Global Consumer Behavior (به فارسی: رفتار جهانی مصرف کننده) نوشته شده توسط «Chantal Ammi»


اطلاعات کتاب رفتار جهانی مصرف کننده

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley-ISTE

نویسنده: Chantal Ammi

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 297

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 1905209630 , 9781905209637 , 9781847046130

توضیحات کتاب رفتار جهانی مصرف کننده

جهانی شدن یک نیروی پیشرو برای صنعت در سراسر جهان، به ویژه بخش فناوری جدید است. این هم مشکلات و فرصت‌هایی را در ظهور نوع جدیدی از مصرف‌کننده و هم تأثیرات جهانی شدن بر صنعت را از نظر فرهنگ، اقتصاد، بازاریابی و مسائل اجتماعی در هر مقیاس از محلی تا جهانی ارائه می‌کند.

هدف اصلی کتاب ارتقای دانش خواننده به‌ویژه از منظر چند رشته‌ای و نه از دیدگاه عملکردی فردی از رفتار مصرف‌کننده بین‌المللی است. همچنین نقش جهانی شدن را در دنیای در حال توسعه بخش فناوری جدید بررسی می کند و در عین تمرکز بر محصولات و خدمات فناوری جدید، مروری بر توسعه رفتار مصرف کننده بین المللی از دیدگاه های تاریخی، جغرافیایی و اجتماعی ارائه می دهد.

متخصصان، دانشجویان و محققانی که در زمینه‌های فناوری‌های جدید و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات (ICT) و همچنین متخصصان بازاریابی و مدیریت فعالیت می‌کنند، مخاطبان این کتاب هستند. در سطحی به گونه ای که برای خوانندگان عام تری علاقه مند به جهانی شدن نیز جذاب باشد.


Globalization is a leading force for industry worldwide, especially the new technology sector. This presents both problems and opportunities in the emergence of a new type of consumer and the effects of globalization on industry in terms of culture, economics, marketing, and social issues at every scale from local to global.

The main aim of the book is to enhance the reader’s knowledge – especially from a multidisciplinary perspective rather than from an individual functional perspective – of international consumer behaviour. It also explores the role of globalization in the evolving world of the new technology sector and provides an overview of the development of international consumer behavior from historical, geographical and social perspectives, while focusing on new technology products and services.

Professionals, students and researchers working in the fields of new technologies and information and communication technologies (ICT) as well as specialists of marketing and management are the target audience for this book.В  At the same time, the book will be pitched at a level so as to also appeal to a more general readership interested in globalization.

دانلود کتاب «رفتار جهانی مصرف کننده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.