کتاب الکترونیکی

استراتژی رقابتی جهانی

Global Competitive Strategy

دانلود کتاب Global Competitive Strategy (به فارسی: استراتژی رقابتی جهانی) نوشته شده توسط «Daniel F. Spulber»


اطلاعات کتاب استراتژی رقابتی جهانی

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Daniel F. Spulber

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 306

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0521880815 , 9780521880817

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب استراتژی رقابتی جهانی

جهانی شدن اساساً بازی تجارت را تغییر داده است. چارچوب‌های استراتژیک توسعه‌یافته برای تجزیه و تحلیل تجارت صرفاً داخلی، لزوماً در زمینه تجارت بین‌المللی کوتاهی می‌کنند. مدیران و دانشجویان بازرگانی برای درک و کنار آمدن با این تغییرات گسترده به رویکردهای جدیدی نیاز دارند. برای موفقیت باید یاد بگیریم جهانی فکر کنیم. استراتژی رقابتی جهانی نشان می دهد که چگونه می توانیم این کار را با ارائه مجموعه ای منحصر به فرد از ابزارهای استراتژیک برای تجارت بین المللی انجام دهیم. چنین ابزارهایی شامل “تحلیل ستاره” است که به سازندگان استراتژی اجازه می دهد تا اطلاعات جغرافیایی را با اطلاعات بازار در مورد محیط کسب و کار جهانی یکپارچه کنند. همچنین «ارتباط ارزش جهانی» معرفی شده است که به مدیران نشان می دهد چگونه سود حاصل از تجارت و هزینه های تجارت را محاسبه کنند. این کتاب با هدف دانشجویان MBA که دوره های استراتژی بین المللی را می گذرانند، مشاوران و مدیران مجرب با مسئولیت توسعه استراتژیک، یک چارچوب استراتژیک جامع برای به دست آوردن مزیت رقابتی در بازار جهانی ارائه می دهد.


Globalization has fundamentally changed the game of business. Strategic frameworks developed for the analysis of purely domestic business necessarily fall short in the international business context. Managers and business students require new approaches to understand and cope with these far-reaching changes. We must learn to think globally in order to succeed. Global Competitive Strategy shows how we can do this by providing a unique set of strategic tools for international business. Such tools include the ‘star analysis’ that allows strategy makers to integrate geographic information with market information about the global business environment. Also introduced is the ‘global value connection’ that shows managers how to account for the gains from trade and the costs of trade. Aimed at MBA students taking courses in international strategy, consultants and practising managers with responsibility for strategic development, this book offers a comprehensive strategic framework for gaining competitive advantage in the global marketplace.

دانلود کتاب «استراتژی رقابتی جهانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.