دانلود کتاب Global and Transnational Business: Strategy and Management (به فارسی: تجارت جهانی و فراملی: استراتژی و مدیریت) نوشته شده توسط «George Stonehouse – David Campbell – Jim Hamill – Tony Purdie»
اطلاعات کتاب تجارت جهانی و فراملی: استراتژی و مدیریت
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: George Stonehouse – David Campbell – Jim Hamill – Tony Purdie
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 496
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 0470851260 , 9780470851265 , 9780470867792
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب تجارت جهانی و فراملی: استراتژی و مدیریت
کتاب درسی با تأکید بر استراتژی کسب و کار جهانی و فراملی، به جای استراتژی و مدیریت بین المللی یا چند ملیتی، که منعکس کننده تغییرات در محیط تجارت بین المللی از اوایل دهه 1980 است. درکی از تجارت جهانی و جهانی شدن محیط کسب و کار ایجاد می کند و مدیریت کسب و کار جهانی و فراملی را بررسی می کند. هیچ تاریخی برای چاپ اول ذکر نشده است. دومی بیشتر بر دانش به عنوان منبع مزیت رقابتی فراملی تمرکز می کند و مطالعات موردی را از شش به دو مورد در نایک و مک دونالد کاهش می دهد.
دانلود کتاب «تجارت جهانی و فراملی: استراتژی و مدیریت»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.