کتاب الکترونیکی

ابزارهای هندسی برای گرافیک کامپیوتری

Geometric Tools for Computer Graphics

دانلود کتاب Geometric Tools for Computer Graphics (به فارسی: ابزارهای هندسی برای گرافیک کامپیوتری) نوشته شده توسط «Philip Schneider – David H. Eberly»


اطلاعات کتاب ابزارهای هندسی برای گرافیک کامپیوتری

موضوع اصلی: هندسه و توپولوژی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Philip Schneider – David H. Eberly

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 1056

حجم کتاب: 13 مگابایت

کد کتاب: 9780585450223 , 9781558605947 , 1558605940

توضیحات کتاب ابزارهای هندسی برای گرافیک کامپیوتری

آیا زمان زیادی را صرف ایجاد بلوک های سازنده برنامه های گرافیکی خود یا یافتن و تصحیح خطاها می کنید؟ Geometric Tools for Computer Graphics مجموعه ای گسترده و به راحتی سازماندهی شده از راه حل های اثبات شده برای مسائل اساسی است که ترجیح می دهید بارها و بارها آنها را حل نکنید، از جمله ساختارهای اولیه، محاسبه فاصله، تقریب، مهار، تجزیه، تعیین تقاطع، جداسازی و موارد دیگر. .

اگر مدرک ریاضی دارید، این کتاب در وقت و دردسر شما صرفه جویی می کند. اگر این کار را نکنید، به شما کمک می کند به چیزهایی دست پیدا کنید که ممکن است احساس کنید دور از دسترس شما هستند. در داخل، هر مشکل به وضوح بیان شده است و نمودار، و راه حل های کاملا دقیق در شبه کد آسان برای درک ارائه شده است. همچنین پیش‌زمینه ریاضیات و هندسه مورد نیاز برای استفاده بهینه از راه‌حل‌ها و همچنین منابع فراوانی که در مجموعه‌ای از ضمیمه‌ها موجود است را دریافت می‌کنید. * پر از راه حل های قوی و کاملاً آزمایش شده که در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما کمک می کند از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید. * مشکلات مربوط به برنامه نویسی گرافیکی دو بعدی و سه بعدی را پوشش می دهد. * هر مشکل و راه حل را به صورت مستقل ارائه می دهد و به شما امکان می دهد فقط مطالبی را بخوانید که برای شما مهم هستند. * پیش زمینه ریاضی و هندسه را که برای درک راه حل ها و به کار انداختن آنها نیاز دارید، ارائه می دهد. * به وضوح نمودارهای هر مشکل را ارائه می دهد و راه حل ها را در کد شبه قابل درک ارائه می دهد. * منابع مرتبط با کتاب در وب سایت همراه www.mkp.com/gtcg موجود است.


Do you spend too much time creating the building blocks of your graphics applications or finding and correcting errors? Geometric Tools for Computer Graphics is an extensive, conveniently organized collection of proven solutions to fundamental problems that you’d rather not solve over and over again, including building primitives, distance calculation, approximation, containment, decomposition, intersection determination, separation, and more.

If you have a mathematics degree, this book will save you time and trouble. If you don’t, it will help you achieve things you may feel are out of your reach. Inside, each problem is clearly stated and diagrammed, and the fully detailed solutions are presented in easy-to-understand pseudocode. You also get the mathematics and geometry background needed to make optimal use of the solutions, as well as an abundance of reference material contained in a series of appendices. * Filled with robust, thoroughly tested solutions that will save you time and help you avoid costly errors. * Covers problems relevant for both 2D and 3D graphics programming. * Presents each problem and solution in stand-alone form allowing you the option of reading only those entries that matter to you. * Provides the math and geometry background you need to understand the solutions and put them to work. * Clearly diagrams each problem and presents solutions in easy-to-understand pseudocode. * Resources associated with the book are available at the companion Web site www.mkp.com/gtcg.

دانلود کتاب «ابزارهای هندسی برای گرافیک کامپیوتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.