کتاب الکترونیکی

ژئومارکتینگ: روش‌ها و استراتژی‌ها در بازاریابی فضایی

Geomarketing: Methods and Strategies in Spatial Marketing

دانلود کتاب Geomarketing: Methods and Strategies in Spatial Marketing (به فارسی: ژئومارکتینگ: روش‌ها و استراتژی‌ها در بازاریابی فضایی) نوشته شده توسط «G?rard Cliquet»


اطلاعات کتاب ژئومارکتینگ: روش‌ها و استراتژی‌ها در بازاریابی فضایی

موضوع اصلی: جغرافیا

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley-ISTE

نویسنده: G?rard Cliquet

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 328

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 9781905209071 , 190520907X

توضیحات کتاب ژئومارکتینگ: روش‌ها و استراتژی‌ها در بازاریابی فضایی

این عنوان وضعیت هنر را در تمام زمینه‌های بازاریابی فضایی توصیف می‌کند و در مورد اجزای مختلفی که جغرافیای بازارها را تشکیل می‌دهند، بحث می‌کند.

تقاضا بسته به مکان متفاوت است و می تواند بر اساس درآمد، تعداد خانوارها، الگوهای هزینه و سبک زندگی اندازه گیری شود. عرضه نیز به موقعیت بستگی دارد، زیرا قیمت‌ها، خدمات، محصولات و فروشگاه‌های موجود به موقعیت مکانی متکی هستند، در حالی که تفاوت بین عرضه و تقاضا دلیل منطقی برای نقش تاجر است.

این کتاب همچنین روشی را که تکنیک‌های جغرافیایی به حل مشکلات بازاریابی کمک می‌کند را پوشش می‌دهد و شامل فصل‌هایی است که توسط مشارکت‌کنندگانی با تجربه گسترده در این زمینه نوشته شده است. با توجه به اینکه برای شرکت ها بسیار مهم است که بازاریابی خود را به طور صحیح به سمت مخاطبان هدف خود هدایت کنند، این مطالعه برای دست اندرکاران این حوزه ضروری خواهد بود.


This title describes the state of the art in all areas of spatial marketing, discussing the various constituents which make up the geography of markets.

Demand varies according to location and can be measured according to revenue, the number of households, spending patterns and lifestyles. Supply is also dependent on position, because prices, services, products and available shops rely on location, while the difference between supply and demand is the rationale for the role of the trader.

The book also covers the way geographic techniques help to solve marketing problems and contains chapters written by contributors with extensive experience in this field; given that it is crucial for companies to direct their marketing correctly at their target audience, this will be indispensable reading for those involved in this area.

دانلود کتاب «ژئومارکتینگ: روش‌ها و استراتژی‌ها در بازاریابی فضایی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.