دانلود کتاب Fundamentals of Total Quality Management (به فارسی: مبانی مدیریت کیفیت فراگیر) نوشته شده توسط «Jens J. Dahlgaard – Kai Kristensen – Ghopal K. Khanji»
اطلاعات کتاب مبانی مدیریت کیفیت فراگیر
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Jens J. Dahlgaard – Kai Kristensen – Ghopal K. Khanji
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 357
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 0748772936 , 9780748772933 , 9780203930021
توضیحات کتاب مبانی مدیریت کیفیت فراگیر
ثابت شده است که اصول مدیریت کیفیت جامع برای سازمان ها در تمام بخش های تجاری و بازرگانی و برای افرادی که آنها را تشکیل می دهند ارزشمند است. در واقع بسیاری از سازمان ها رابطه بین کیفیت و سودآوری را کشف کرده اند. اکنون، بیش از هر زمان دیگری، توسعه یک استراتژی کیفیت با اتخاذ اصول TQM اهمیت دارد.
این متن مهم چارچوب محکمی برای درک مفاهیم اساسی TQM فراهم می کند. این شامل سه ماژول به هم پیوسته است – مبانی TQM، روش های TQM و مدیریت و بهبود فرآیند – و یک رویکرد یکپارچه برای این استراتژی تجاری مهم ارائه می دهد.
مبانی مدیریت کیفیت جامع برای دانشجویانی که دوره های MBA را انجام می دهند، و کسانی که در دوره های کارشناسی ارشد در مطالعات بازرگانی و مهندسی دارای مدل های TQM و همچنین شاغلین در مدیریت و کنترل کیفیت هستند، حیاتی است.
This important text provides a solid framework for understanding the basic concepts of TQM. It comprises three interlinked modules – fundamentals of TQM, methods of TQM and process management and improvement – and provides an integrated approach to this increasingly important business strategy.
Fundamentals of Total Quality Management is vital reading for students doing MBAs, and those on MSc courses in business studies and engineering featuring TQM models, as well as practitioners in quality management and control.
دانلود کتاب «مبانی مدیریت کیفیت فراگیر»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.