دانلود کتاب Fundamentals of Machine Component Design – Student Solutions Manual (به فارسی: مبانی طراحی اجزای ماشین – راهنمای راه حل های دانشجویی) نوشته شده توسط «Robert C. Juvinall and Kurt M. Marshek»
اطلاعات کتاب مبانی طراحی اجزای ماشین – راهنمای راه حل های دانشجویی
موضوع اصلی: فن آوری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Scientific American Inc
نویسنده: Robert C. Juvinall and Kurt M. Marshek
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 137
حجم کتاب: 9 مگابایت
نوبت چاپ: 3rd ed
توضیحات کتاب مبانی طراحی اجزای ماشین – راهنمای راه حل های دانشجویی
راهنمای راه حل های دانشجویی برای متن فهرست شده، محصول فهرست شده همانطور که در صفحه 1 فایل PDF ذکر شده است.
دانلود کتاب «مبانی طراحی اجزای ماشین – راهنمای راه حل های دانشجویی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.