کتاب الکترونیکی

مبانی طراحی اجزای ماشین – راهنمای راه حل های دانشجویی

Fundamentals of Machine Component Design - Student Solutions Manual

دانلود کتاب Fundamentals of Machine Component Design – Student Solutions Manual (به فارسی: مبانی طراحی اجزای ماشین – راهنمای راه حل های دانشجویی) نوشته شده توسط «Robert C. Juvinall and Kurt M. Marshek»


اطلاعات کتاب مبانی طراحی اجزای ماشین – راهنمای راه حل های دانشجویی

موضوع اصلی: فن آوری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Scientific American Inc

نویسنده: Robert C. Juvinall and Kurt M. Marshek

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 137

حجم کتاب: 9 مگابایت

نوبت چاپ: 3rd ed

توضیحات کتاب مبانی طراحی اجزای ماشین – راهنمای راه حل های دانشجویی

راهنمای راه حل های دانشجویی برای متن فهرست شده، محصول فهرست شده همانطور که در صفحه 1 فایل PDF ذکر شده است.


Student solutions manual for listed text, product listed as stated on page 1 of the PDF file.

دانلود کتاب «مبانی طراحی اجزای ماشین – راهنمای راه حل های دانشجویی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.