کتاب الکترونیکی

از جاوا تا سی

From Java to C

دانلود کتاب From Java to C (به فارسی: از جاوا تا سی) نوشته شده توسط «Glenn Rowe»


اطلاعات کتاب از جاوا تا سی

موضوع اصلی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley

نویسنده: Glenn Rowe

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 689

حجم کتاب: 26 مگابایت

کد کتاب: 9780321155726 , 0321155726

توضیحات کتاب از جاوا تا سی

عنوان نظر من را به خود جلب کرد، با این فکر که این می تواند کتابی برای یک توسعه دهنده باتجربه جاوا باشد که مایل به انتقال به توسعه دات نت است. از آنجایی که پلتفرم‌های جاوا و دات نت بسیار شبیه به هم هستند، به جای اینکه مجبور باشیم یکی از آن مقالات 1000 صفحه‌ای را برای مبتدیان بررسی کنیم تا اصل را استخراج کنند، و بفهمیم که، “آه، این چیزی که من به خوبی می‌دانم این جاوا به همین شکل انجام می‌شود. در دات نت، بنابراین در زمان زیادی صرفه جویی می شود و سعی می کنید چیزهای بدیهی را فیلتر کنید، خوب، این کتاب کوتاه است.

به هر حال این یک کتاب مبتدی برای سی شارپ است. بدون نیاز به تجربه جاوا خیلی بد. (اما با این وجود جالب بود…) فقط این عنوان گمراه کننده بود.


The title caught my eye, thinking that this could be a book for an experienced java developer that wishes to transition to .NET development. Since the Java and .NET platforms are very similar, instead of having to thumb through one of those 1000-page tomes for beginners to extract the essence, and finding that, “ah, that’s how this java thing I know so well is done equivalently in .NET”, thus saving alot of time trying to filter out the obvious, well, this book comes short.

It is, after all, a beginner’s book for C#. No java experience required. Too bad. (but it was interesting nonetheless…) Just that the title was misleading.

دانلود کتاب «از جاوا تا سی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.