دانلود کتاب Franchising Your Business: An Owner’s Guide To Franchising As A Growth Option (به فارسی: حق رای دادن به کسب و کار شما: راهنمای مالک برای امتیاز دهی به عنوان یک گزینه رشد) نوشته شده توسط «Donald D. Boroian – L. Patrick Callaway – Richard Gosswiller»
اطلاعات کتاب حق رای دادن به کسب و کار شما: راهنمای مالک برای امتیاز دهی به عنوان یک گزینه رشد
موضوع اصلی: ارجاع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Francorp
نویسنده: Donald D. Boroian – L. Patrick Callaway – Richard Gosswiller
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 242 / 122
حجم فایل: 513 کیلوبایت
کد کتاب: 0981648800 , 9780981648804
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب حق رای دادن به کسب و کار شما: راهنمای مالک برای امتیاز دهی به عنوان یک گزینه رشد
وقتی دون بورویان و پت کالاوی درباره فرنچایز صحبت می کنند، مردم گوش می دهند. در فرانچایز کردن کسب و کار شما، دان و پت به سؤالات اصلی مربوط به تعیین حق رای دادن به یک تجارت می پردازند. آنها همچنین در مورد تحولات جدیدی که در کمتر از یک دهه فرنچایز را به طور اساسی تغییر داده است صحبت می کنند. در طول مسیر، دان و پت به طور دقیق توضیح می دهند که فرنچایز چیست و چیست. آنها انواع مختلفی از حق رای دادن را که می توان ارائه کرد و چگونگی تعیین ارزش آنها برای مشاغل خاص را توصیف می کنند. آنها در مورد گزینه های موجود برای تأمین مالی یک برنامه حق رای بحث می کنند. آنها همچنین بینش هایی را در مورد مشکلاتی که ممکن است هنگام فرنچایز با آنها مواجه شوید و نحوه اجتناب از آنها ارائه می دهند. تست امتیازدهی آنها به هر صاحب کسب و کاری کمک می کند تا تصمیم بگیرد که آیا فرانشیز یک استراتژی رشد قابل دوام است یا خیر. اما هدف اصلی فرانچایز کردن کسب و کار شما، تعریف و توصیف فعالیتهای بیشماری است که برای توسعه یک حق امتیاز انجام میشود. بسیاری از صاحبان کسبوکار که سرمایهگذاری میکنند به فرانشیزسازی میپردازند یا اصلاً درک کمی از معنای واقعی بودن یک امتیازدهنده یا آنچه برای تبدیل شدن به آن لازم است ندارند. این کتاب مفصل ترین توضیحاتی را که تا به حال از نحوه ایجاد یک برنامه فرانشیز کامل منتشر شده است، ارائه می دهد. این امر اهمیت تصمیم گیری اولیه و اینکه بر چه مبنایی تصمیمات استراتژیک گرفته می شود را نادیده می گیرد. در مورد ثبت علامت تجاری صحبت میکند و به تفصیل توضیح میدهد که توافقنامه فرانشیز و سند افشا باید شامل چه مواردی باشد. این یک طرح کلی برای دستورالعملهای عملیاتی رستوران و غیررستوران ارائه میکند و پدیده جدیدی را که در سالهای اخیر بهطور چشمگیری بر نحوهی بازاریابی امتیازها تأثیر گذاشته است، بررسی میکند: اینترنت. همچنین نشان میدهد که چرا برای اکثر صاحبان کسبوکار، فروش حق رای کاملاً مشابه فروش هر چیز دیگری نیست. در زمانی که مشاغل کوچک سالانه 60 تا 80 درصد مشاغل جدید را در ایالات متحده ایجاد می کنند، هر سیستمی که مشاغل کوچک را کارآمدتر کند ارزش ارزیابی دارد. فرانچایز چنین سیستمی است. و Franchising Your Business یک بررسی واضح و جامع از حق رای دادن به عنوان یک استراتژی رشد برای هر کسب و کاری که درگیر توزیع محصولات یا خدمات است فراهم می کند.
دانلود کتاب «حق رای دادن به کسب و کار شما: راهنمای مالک برای امتیاز دهی به عنوان یک گزینه رشد»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.