کتاب الکترونیکی

حق رای دادن به کسب و کار شما: راهنمای مالک برای امتیاز دهی به عنوان یک گزینه رشد

Franchising Your Business: An Owner's Guide To Franchising As A Growth Option

دانلود کتاب Franchising Your Business: An Owner’s Guide To Franchising As A Growth Option (به فارسی: حق رای دادن به کسب و کار شما: راهنمای مالک برای امتیاز دهی به عنوان یک گزینه رشد) نوشته شده توسط «Donald D. Boroian – L. Patrick Callaway – Richard Gosswiller»


اطلاعات کتاب حق رای دادن به کسب و کار شما: راهنمای مالک برای امتیاز دهی به عنوان یک گزینه رشد

موضوع اصلی: ارجاع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Francorp

نویسنده: Donald D. Boroian – L. Patrick Callaway – Richard Gosswiller

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 242 / 122

حجم فایل: 513 کیلوبایت

کد کتاب: 0981648800 , 9780981648804

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب حق رای دادن به کسب و کار شما: راهنمای مالک برای امتیاز دهی به عنوان یک گزینه رشد

وقتی دون بورویان و پت کالاوی درباره فرنچایز صحبت می کنند، مردم گوش می دهند. در فرانچایز کردن کسب و کار شما، دان و پت به سؤالات اصلی مربوط به تعیین حق رای دادن به یک تجارت می پردازند. آنها همچنین در مورد تحولات جدیدی که در کمتر از یک دهه فرنچایز را به طور اساسی تغییر داده است صحبت می کنند. در طول مسیر، دان و پت به طور دقیق توضیح می دهند که فرنچایز چیست و چیست. آنها انواع مختلفی از حق رای دادن را که می توان ارائه کرد و چگونگی تعیین ارزش آنها برای مشاغل خاص را توصیف می کنند. آنها در مورد گزینه های موجود برای تأمین مالی یک برنامه حق رای بحث می کنند. آنها همچنین بینش هایی را در مورد مشکلاتی که ممکن است هنگام فرنچایز با آنها مواجه شوید و نحوه اجتناب از آنها ارائه می دهند. تست امتیازدهی آنها به هر صاحب کسب و کاری کمک می کند تا تصمیم بگیرد که آیا فرانشیز یک استراتژی رشد قابل دوام است یا خیر. اما هدف اصلی فرانچایز کردن کسب و کار شما، تعریف و توصیف فعالیت‌های بی‌شماری است که برای توسعه یک حق امتیاز انجام می‌شود. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار که سرمایه‌گذاری می‌کنند به فرانشیزسازی می‌پردازند یا اصلاً درک کمی از معنای واقعی بودن یک امتیازدهنده یا آنچه برای تبدیل شدن به آن لازم است ندارند. این کتاب مفصل ترین توضیحاتی را که تا به حال از نحوه ایجاد یک برنامه فرانشیز کامل منتشر شده است، ارائه می دهد. این امر اهمیت تصمیم گیری اولیه و اینکه بر چه مبنایی تصمیمات استراتژیک گرفته می شود را نادیده می گیرد. در مورد ثبت علامت تجاری صحبت می‌کند و به تفصیل توضیح می‌دهد که توافقنامه فرانشیز و سند افشا باید شامل چه مواردی باشد. این یک طرح کلی برای دستورالعمل‌های عملیاتی رستوران و غیررستوران ارائه می‌کند و پدیده جدیدی را که در سال‌های اخیر به‌طور چشمگیری بر نحوه‌ی بازاریابی امتیازها تأثیر گذاشته است، بررسی می‌کند: اینترنت. همچنین نشان می‌دهد که چرا برای اکثر صاحبان کسب‌وکار، فروش حق رای کاملاً مشابه فروش هر چیز دیگری نیست. در زمانی که مشاغل کوچک سالانه 60 تا 80 درصد مشاغل جدید را در ایالات متحده ایجاد می کنند، هر سیستمی که مشاغل کوچک را کارآمدتر کند ارزش ارزیابی دارد. فرانچایز چنین سیستمی است. و Franchising Your Business یک بررسی واضح و جامع از حق رای دادن به عنوان یک استراتژی رشد برای هر کسب و کاری که درگیر توزیع محصولات یا خدمات است فراهم می کند.


When Don Boroian and Pat Callaway speak about franchising, people listen. In Franchising Your Business, Don and Pat address the core questions involved in determining whether or not to franchise a business. They also discuss the new developments that have radically changed franchising in less than a decade. Along the way, Don and Pat explain in detail precisely what franchising is and what it is not. They describe the various kinds of franchises that can be offered and how to determine their value for specific businesses. They discuss the options available for financing a franchise program. They also offer insights into pitfalls that may be encountered when franchising and how to avoide them. Their franchiseability test will help any business owner decide whether franchising is a viable growth strategy. But the principal objective of Franchising Your Business is to define and describe the myriad activities that go into developing a franchise. Many business owners who venture into franchising have little or no concept of what it really means to be a franchisor or what is required to become one. This book provides the most detailed description ever published of how a complete franchise program is created. It disucesses the importance of early decision-making and on what basis strategic decisions are made. It talks about trademark registration and describes in detail what the Franchise Agreement and Disclosure Document must contain. It provides an outline for both restaurant and non-restaurant Operation Manuals and explores the new phenomenon that has dramatically affected the way franchises are marketed in recent years: the Internet. It also demonstrates why for most business owners selling a franchise is not quite the same as selling anything else. At a time when small businesses generate 60 to 80 percent of new jobs annually in the United States, any system that makes small businesses more efficient is worth evaluating. Franchising is such a system. And Franchising Your Business provides a clear and comprehensive examination of franchising as a growth strategy for any business engaged in the distribution of products or services

دانلود کتاب «حق رای دادن به کسب و کار شما: راهنمای مالک برای امتیاز دهی به عنوان یک گزینه رشد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید