کتاب الکترونیکی

طراحی پایه بازی با HTML5 و جاوا اسکریپت

Foundation Game Design with HTML5 and JavaScript

دانلود کتاب Foundation Game Design with HTML5 and JavaScript (به فارسی: طراحی پایه بازی با HTML5 و جاوا اسکریپت) نوشته شده توسط «Rex van der Spuy [Rex van der Spuy]»


اطلاعات کتاب طراحی پایه بازی با HTML5 و جاوا اسکریپت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: friends of ED

نویسنده: Rex van der Spuy [Rex van der Spuy]

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

حجم فایل: 5.56 مگابایت

کد کتاب: 1430247177 , 9781430247173

توضیحات کتاب طراحی پایه بازی با HTML5 و جاوا اسکریپت

طراحی بازی پایه با HTML5 و جاوا اسکریپت هر آنچه را که در مورد نحوه ساخت بازی های ویدیویی باید بدانید را به شما آموزش می دهد. اگر تا به حال برنامه نویسی نکرده اید و نمی دانید از کجا شروع کنید، این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از ابتدا تا انتها بازی بسازید. شما تمام آخرین فن آوری های برنامه نویسی (HTML5، CSS و JavaScript) را برای ایجاد بازی های خود یاد خواهید گرفت. همه به سبکی سرگرم کننده و دوستانه با پروژه های باز نوشته شده است که شما را تشویق می کند بازی های اصلی خود را بسازید.

طراحی بازی پایه با HTML5 و جاوا اسکریپت با نشان دادن نحوه استفاده از برنامه نویسی پایه برای ایجاد منطق شروع می شود. بازی ها، بازی های ماجراجویی، و ایجاد گرافیک های تعاملی بازی. یک شخصیت بازی طراحی کنید، یاد بگیرید که آن را با صفحه کلید، ماوس یا رابط صفحه لمسی کنترل کنید و سپس یاد بگیرید که چگونه از تشخیص برخورد برای ساختن یک دنیای بازی تعاملی استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که بازی های پیچ و خم، بازی های پرش پلت فرم، و بازی های اکشن سریع را بسازید که تمام ژانرهای محبوب بازی های دو بعدی را پوشش می دهد. دشمنان هوشمند بسازید، از فیزیک واقع گرایانه، جلوه های صوتی و موسیقی استفاده کنید و یاد بگیرید که چگونه شخصیت های بازی را متحرک سازید. چه در حال ایجاد بازی برای وب یا دستگاه های تلفن همراه باشید، همه چیزهایی که برای شروع حرفه ای به عنوان یک طراح بازی نیاز دارید، در اینجا وجود دارد.

  • مقدمه ای متمرکز و دوستانه برای ساخت بازی با HTML5.

  • برنامه‌نویسی ضروری و تکنیک‌های طراحی گرافیکی برای ساخت بازی‌ها، که هر فصل به آرامی بر مهارت‌های فصل‌های قبل استوار است.

  • مطالعات موردی دقیق که تکنیک‌هایی را نشان می‌دهد که می‌توان برای ساخت بازی‌ها در ژانرهای مختلف استفاده کرد.

  • آنچه خواهید آموخت

  • در HTML5 و شیوه‌های برنامه‌نویسی خوب، با حداقل تجربه برنامه‌نویسی مورد نیاز، پایه‌ای کامل داشته باشید.

  • چگونه بازی‌های منطقی، ماجراجویی، و اکشن دوبعدی را در طیف وسیعی بسازید. از ژانرها.

  • تشخیص اصلی برخورد، سیستم‌های هوش مصنوعی دشمن، کنترل بازیکن، فیزیک پایه و مثلثات آسان.

  • استفاده کنید. از تکنیک های مدرن برنامه نویسی جاوا اسکریپت برای ساخت بازی های قوی که سریع ساخته می شوند و به راحتی می توان آنها را ساخت حفظ و گسترش آن ساده است.

  • راهبردهای سرگرم کننده و ساخت آسان بازی ها را بدانید.

  • چه کسی این کتاب برای

    طراحی بازی بنیاد با HTML5 و جاوا اسکریپت برای یک فرد خلاق غیر فنی است که می خواهد هنر طراحی بازی های ویدیویی را یاد بگیرد، اما نمی داند از کجا شروع کند یا از کجا شروع کند. برای کمک به دنبال این یک راهنمای شفاف، دوستانه و گام به گام با وجود تمام مسائل فنی و خلاقانه در طراحی بازی است. این کتاب برنامه‌نویسی را به‌عنوان یک ابزار هنری خلاقانه در نظر می‌گیرد و به هر کسی که ممکن است از برنامه‌نویسی می‌ترسد کمک می‌کند تا موضوع را به همان اندازه که نویسنده دوست دارد دوست داشته باشد. تکنیک‌های کتاب به اندازه‌ای جامع هستند که اساس حرفه‌ای به‌عنوان یک طراح بازی را تشکیل می‌دهند و پایه‌ای محکم برای ادامه مطالعه برنامه‌نویسی و طراحی گرافیک برای بازی‌ها تشکیل می‌دهند. این کتاب حلقه مفقوده ای است که هر فرد کنجکاو و خلاق را راهنمایی و الهام می بخشد تا یک ایده بازی خوب را به واقعیت تبدیل کند


    Foundation Game Design with HTML5 and JavaScript teaches you everything you need to know about how to make video games. If you’ve never done any programming before and don’t know where to start, this book will show you how to make games from start to finish. You’ll learn all the latest programming technologies (HTML5, CSS, and JavaScript) to create your games. All written in a fun and friendly style with open-ended projects that encourage you to build your own original games.

    Foundation Game Design with HTML5 and JavaScript starts by showing you how you can use basic programing to create logic games, adventure games, and create interactive game graphics. Design a game character, learn to control it with the keyboard, mouse, or touch screen interface, and then learn how to use collision detection to build an interactive game world. You’ll learn to make maze games, platform jumping games, and fast paced action games that cover all the popular genres of 2D gaming. Create intelligent enemies, use realistic physics, sound effects and music, and learn how to animate game characters. Whether you’re creating games for the web or mobile devices, everything you need to get started on a career as a game designer is right here.

  • Focused and friendly introduction to making games with HTML5.

  • Essential programming and graphic design techniques for building games, with each chapter gently building on the skills of preceding chapters.

  • Detailed case studies demonstrating techniques that can be used for making games in a wide variety of genres.

  • What you’ll learn

  • Get a thorough grounding in HTML5 and good programming practices, with minimal prior programming experience required.

  • Discover how to build logic, adventure, and 2D action games in a wide range of genres.

  • Master collision detection, Enemy AI systems, player control, basic physics and easy trigonometry.

  • Make use of modern JavaScript programming techniques to build robust games that are quick to make, easy to maintain, and simple to extend.

  • Understand the strategies for making games fun to play and easy to build.

  • Who this book is for

    Foundation Game Design with HTML5 and JavaScript is for a non-technical creative person who wants to learn the art of video game design, but has no idea where to start or where to look for help. It is a lucid, friendly and step-by-step guide though all the technical and creative issues involved in game design. This book treats programming as a creative artistic tool, and will help anyone who may be afraid of programming to love the subject as much as the author does. The techniques in the book are comprehensive enough to form the basis of a career as a game designer, and form a solid foundation for continued study of programming and graphic design for games. This book is the missing link that will guide and inspire any curious and creative person to turn a good game idea into a reality

    دانلود کتاب «طراحی پایه بازی با HTML5 و جاوا اسکریپت»

    مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

    دیدگاهتان را بنویسید