کتاب الکترونیکی

مکانیک سیالات و ترمودینامیک توربوماشین

Fluid Mechanics and Thermodynamics of Turbomachinery

دانلود کتاب Fluid Mechanics and Thermodynamics of Turbomachinery (به فارسی: مکانیک سیالات و ترمودینامیک توربوماشین) نوشته شده توسط «S L DIXON»


اطلاعات کتاب مکانیک سیالات و ترمودینامیک توربوماشین

موضوع اصلی: فن آوری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: S L DIXON

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1998

تعداد صفحه: 353

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9780750670593 , 0-7506-7059-2

نوبت چاپ: 4th ed. in SI/metric units

توضیحات کتاب مکانیک سیالات و ترمودینامیک توربوماشین

توربوماشین ها تعدادی از دستگاه ها را در بر می گیرد که به عنوان “باز” ​​طبقه بندی می شوند، مانند پروانه ها، آسیاب های بادی و فن های بدون پوشش. ماشین‌هایی که در اینجا مورد بررسی قرار می‌گیرند، ماشین‌هایی هستند که به عنوان «بسته» تعریف می‌شوند، که در آن‌ها می‌توان مقدار محدودی از سیال را برای عبور از دستگاه در واحد زمان در نظر گرفت، زیرا این ماشین‌ها هستند که بیشترین علاقه را برای دانشجویان و متخصصان رشته‌های مکانیکی دارند. مهندسی شیمی و گیاهی در این زمینه‌ها است که دستگاه‌هایی که موضوع این کتاب را تشکیل می‌دهند، مهم‌ترین کاربردهای خود را پیدا می‌کنند و این درمان را برای هر کسی که در آن کار می‌کند یا مطالعه می‌کند، اهمیت حیاتی می‌دهد.


Turbomachinery embraces a number of devices that are classified as ‘open’, such as propellers, windmills and unshrouded fans. The machines examined here are those defined as ‘closed’, where a finite quantity of fluid can be considered to pass through the machine in unit time, for it is these which are of the most interest to students and professionals in the fields of mechanical, chemical, and plant engineering. It is in these areas that the devices that form the subject matter of this book find their most important applications, making this treatment of vital importance to anyone working in or studying them.

دانلود کتاب «مکانیک سیالات و ترمودینامیک توربوماشین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.