کتاب الکترونیکی

کاوش در آموزش های امضایی: رویکردهایی برای آموزش عادات انضباطی ذهن

Exploring Signature Pedagogies: Approaches to Teaching Disciplinary Habits of Mind

دانلود کتاب Exploring Signature Pedagogies: Approaches to Teaching Disciplinary Habits of Mind (به فارسی: کاوش در آموزش های امضایی: رویکردهایی برای آموزش عادات انضباطی ذهن) نوشته شده توسط «Regan A. R. Gurung – Nancy L. Chick – Aeron Haynie – Anthony A. Ciccone»


اطلاعات کتاب کاوش در آموزش های امضایی: رویکردهایی برای آموزش عادات انضباطی ذهن

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Stylus Publishing

نویسنده: Regan A. R. Gurung – Nancy L. Chick – Aeron Haynie – Anthony A. Ciccone

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 339

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9781579223076 , 1579223079

توضیحات کتاب کاوش در آموزش های امضایی: رویکردهایی برای آموزش عادات انضباطی ذهن

از پیش‌گفتار: «این نویسندگان به وضوح ارزش جستجوی آموزش‌های امضای رشته‌های خود را نشان داده‌اند. هیچ چیز بهتر از بررسی دقیق ارزشمندترین شیوه های ما، مفروضات پنهان در مورد دانش، مهارت ها و تمایلات مورد نظر را آشکار نمی کند. نویسندگان متخصصان رشته های دیگر را تشویق می کنند تا همین کار را انجام دهند. علاوه بر این، آنها از سایر همکاران دعوت می‌کنند تا بررسی کنند که آیا رشته‌های بین‌رشته‌ای و نسبتاً جدید مانند مطالعات زنان و مطالعات جهانی دارای نشانه‌های آموزشی هستند یا باید داشته باشند که با درک آنها از معنای کارآموزی در این زمینه‌ها سازگار باشد. – Anthony A. Ciccone، محقق و مدیر ارشد آکادمی کارنگی برای بورس تحصیلی آموزش و یادگیری. این کتاب با مشارکت در علوم، علوم انسانی و هنر، به طور انتقادی چگونگی تقویت یادگیری دانش‌آموزان را در درون و در سراسر رشته‌ها بررسی می‌کند. این کتاب با حرکت فراتر از مطالعات موردی فردی، بهترین شیوه ها، و کار دانش پژوهان، برای تمرکز بر محتوای منحصر به فرد و ویژگی های آموزشی رشته های اصلی، پیشرفت بزرگی را در بورس تحصیلی آموزش و یادگیری (SoTL) نشان می دهد. هر فصل با خلاصه کردن ادبیات SoTL در مورد آموزش های یک رشته خاص، و با بررسی و تجزیه و تحلیل شیوه های سنتی آن، با توجه خاص به نحوه ارزیابی موفقیت توسط اساتید آغاز می شود. هر فصل با بیان عناصر «آموزش و پرورش امضا» که تدریس و یادگیری را بهبود می بخشد، و با ارائه دستور کار برای تحقیقات آتی، برای رشته خود به پایان می رسد. زمینه، و برای تأیید یادگیری حاصل. هر نویسنده نگران این است که چگونه دانش‌آموزان را با روش‌های دانستن، عادات ذهنی و ارزش‌های مورد استفاده متخصصان در زمینه خود درگیر کند.


From the Foreword“These authors have clearly shown the value in looking for the signature pedagogies of their disciplines. Nothing uncovers hidden assumptions about desired knowledge, skills, and dispositions better than a careful examination of our most cherished practices. The authors inspire specialists in other disciplines to do the same. Furthermore, they invite other colleagues to explore whether relatively new, interdisciplinary fields such as Women’s Studies and Global Studies have, or should have, a signature pedagogy consistent with their understanding of what it means to ‘apprentice’ in these areas.” — Anthony A. Ciccone, Senior Scholar and Director, Carnegie Academy for the Scholarship of Teaching and Learning.How do individual disciplines foster deep learning, and get students to think like disciplinary experts? With contributions from the sciences, humanities, and the arts, this book critically explores how to best foster student learning within and across the disciplines. This book represents a major advance in the Scholarship of Teaching and Learning (SoTL) by moving beyond individual case studies, best practices, and the work of individual scholars, to focus on the unique content and characteristic pedagogies of major disciplines. Each chapter begins by summarizing the SoTL literature on the pedagogies of a specific discipline, and by examining and analyzing its traditional practices, paying particular attention to how faculty evaluate success. Each concludes by the articulating for its discipline the elements of a “signature pedagogy” that will improve teaching and learning, and by offering an agenda for future research.Each chapter explores what the pedagogical literature of the discipline suggests are the optimal ways to teach material in that field, and to verify the resulting learning. Each author is concerned about how to engage students in the ways of knowing, the habits of mind, and the values used by experts in his or her field.

دانلود کتاب «کاوش در آموزش های امضایی: رویکردهایی برای آموزش عادات انضباطی ذهن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.