دانلود کتاب Explorations in Consumer Culture Theory (به فارسی: کاوش در نظریه فرهنگ مصرف کننده) نوشته شده توسط «John F. Sherry – Eileen Fischer»
اطلاعات کتاب کاوش در نظریه فرهنگ مصرف کننده
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: John F. Sherry – Eileen Fischer
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 133
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0415776406 , 9780415776400 , 9780203886809
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کاوش در نظریه فرهنگ مصرف کننده
ادبیات رفتار بازار، که مدتها تحت تسلط گفتمان اقتصادی و روانشناختی بود، در دهه گذشته به بلوغ رسیده است تا گستره وسیعی از فعالیت مصرف را آشکار کند که رویکردهای مورد علاقه این رشته به اندازه کافی – چه در منظر نظری و چه تجربی – مورد توجه قرار نگرفته است. تجربه زیسته مصرف در بافت فرهنگی و تاریخی، ارائه شده به شکلی که هم از نظر فکری و هم به طور واقعی تداعی کننده باشد، و پویایی سازگاری و مقاومت را که مشخصه رابطه فرد با بازار است، به رسمیت بشناسد، محور اصلی تفسیری یک در حال ظهور است. تحقیقات میدانی میان رشته ای به طور گسترده با عنوان “نظریه فرهنگ مصرف کننده” شناخته می شود.
در این جلد، برخی از محققان برجسته این حوزه با جزئیات تجربی و عمق نظری زیادی روابطی را که مصرف کننده دارند بررسی می کنند. هم با کالاها و خدمات و هم با سهامدارانی که بازارها را متحرک می کنند توسعه یافته است. با بررسی زیربنای تحقیق فرهنگی، تمرکز سپس به مکانهای مصرف خاص تغییر میکند. تحلیل تبلیغات در منظر شخصی، انتقادی و تاریخی، بررسی گرایشهای سبک زندگی از شیوههای زندگی عشایر فراملی و رژیمهای آموزش شخصی تا آزمایشهای ژنتیکی و قمار، تفسیر پویایی وفاداری به برند و مدیریت تصویر سازمانی، و بررسی آیینهای مصرف خانواده. از جمله موضوعاتی هستند که در منظر قومنگاری و انسانگرایانه مورد بررسی قرار میگیرند.
The literature of marketplace behaviour, long dominated by economic and psychological discourse, has matured in the last decade to reveal the vast expanse of consumption activity not adequately addressed – in either theoretical or empirical perspective – by the discipline’s favoured approaches. The lived experience of consumption in cultural and historical context, rendered in a fashion that is both intellectually insightful and authentically evocative, and that recognizes the dynamics of accommodation and resistance that characterize the individual’s relationship with the market, is the central interpretive thrust of an emerging interdisciplinary field inquiry broadly labelled “consumer culture theory.”
In this volume, some of the leading scholars of this field explore in great empirical detail and theoretical depth the relationships that the consumer has developed both with goods and services and with the stakeholders that animate markets. Beginning with an examination of the underpinnings of cultural inquiry, the focus then shifts to specific consumption venues. Analyses of advertising in personal, critical and historical perspective, examination of lifestyle trends from dwelling practices of transnational nomads and regimes of personal training to genetic testing and gambling, interpretations of the dynamics of brand loyalty and corporate image management, and investigation of family consumption rituals are among the topics explored in ethnographic and humanistic perspective.
دانلود کتاب «کاوش در نظریه فرهنگ مصرف کننده»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.