دانلود کتاب Expert Product Management: Advanced Techniques, Tips and Strategies for Product Management & Product Marketing (به فارسی: مدیریت محصول خبره: تکنیک ها، نکات و استراتژی های پیشرفته برای مدیریت محصول و بازاریابی محصول) نوشته شده توسط «Brian Lawley»
اطلاعات کتاب مدیریت محصول خبره: تکنیک ها، نکات و استراتژی های پیشرفته برای مدیریت محصول و بازاریابی محصول
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Happy About
نویسنده: Brian Lawley
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 101
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 1600050794
توضیحات کتاب مدیریت محصول خبره: تکنیک ها، نکات و استراتژی های پیشرفته برای مدیریت محصول و بازاریابی محصول
این کتاب به مدیران محصول جدید و باتجربه و بازاریابان محصول راههای قدرتمند و مؤثری را آموزش میدهد تا اطمینان حاصل شود که بهترین شانس ممکن را برای موفقیت به محصولات خود میدهند.
چهار مورد از مهمترین عناصر در تضمین موفقیت محصول و استراتژیهای عملی، بینش، نکات و تکنیکهایی را که برایان از تجربه عملی تعریف، راهاندازی و بازاریابی بیش از پنجاه محصول در طول بیست سال گذشته آموخته است، بیاموزید. شغل او.
این کتاب نحوه اولویتبندی ویژگیها و ساختن نقشههای راه محصول را پوشش میدهد، که برای قرار دادن تیم و شرکت شما در یک صفحه و برای ارائه ویژگیهای مناسب در محصول شما در زمان مناسب کاملاً حیاتی است.
همچنین نحوه اجرای برنامههای بتا مؤثر را پوشش میدهد، که اغلب به معنای تفاوت بین ارسال یک محصول بی کیفیت و ارسال محصولی است که به آن اطمینان بالایی دارید.
نحوه برنامهریزی و اجرای مؤثر را بیاموزید. راه اندازی محصول. بدون ساخت یک محصول عالی، راه اندازی محصول یکی از مهم ترین (اگر نه مهم ترین) عوامل برای دستیابی به موفقیت است.
در نهایت، یاد بگیرید که چگونه برای محصولات خود نظرات فوق العاده ای دریافت کنید. غالباً این موضوعی است که یک فکر بعدی است و تا زمانی که محصول بازبینی ضعیفی دریافت نکند به آن رسیدگی نمی شود. با یک برنامه بررسی خوب مدیریت شده می توانید مطبوعات و تحلیلگران را به یکی از قدرتمندترین سلاح های بازاریابی خود تبدیل کنید و موفقیت محصول خود را تسریع کنید.
Learn four of the most critical elements in ensuring product success, and take-away practical strategies, insights, tips and techniques that Brian has learned from hands-on experience defining, launching and marketing over fifty products during the last twenty years of his career.
The book covers how to prioritize features and build product roadmaps, which is absolutely critical for getting your team and company on the same page and for delivering the right features in your product at the right time.
It also covers how to run effective Beta programs, which oftentimes mean the difference between shipping a poor-quality product and shipping a product that you have a high degree of confidence in.
Learn how to plan and execute an effective product launch. Short of building a great product, product launches are one of the most (if not THE most) critical factors for achieving success.
Finally, learn how to get phenomenal reviews for your products. Oftentimes this is an area that is an afterthought, and is not dealt with until or unless the product receives poor reviews. With a well-managed review program you can turn press and analysts into one of your most powerful marketing weapons, further accelerating the success of your product.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.