کتاب الکترونیکی

مدل نتیجه مورد انتظار بازی های دو نفره

Expected Outcome Model of Two Player Games

دانلود کتاب Expected Outcome Model of Two Player Games (به فارسی: مدل نتیجه مورد انتظار بازی های دو نفره) نوشته شده توسط «Bruce D. Abramson»


اطلاعات کتاب مدل نتیجه مورد انتظار بازی های دو نفره

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times Prentice Hall

نویسنده: Bruce D. Abramson

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1990

تعداد صفحه: 144 / 95

حجم فایل: 6.09 مگابایت

کد کتاب: 0273033344 , 9780273033349

توضیحات کتاب مدل نتیجه مورد انتظار بازی های دو نفره

مدل انتظاری-نتیجه بازی های دو نفره به مدل نتیجه مورد انتظار بازی های دو نفره می پردازد، که در آن شایستگی نسبی گره های درخت بازی، به جای موقعیت های تخته، در نظر گرفته می شود. ابهام ارزیابی استاتیک و مشکلاتی که در سیستم جستجو ایجاد می کند بررسی شده و توسعه یک ارزیاب استاتیک مستقل از دامنه توضیح داده شده است.

این کتاب شامل هشت فصل است و با مروری بر منطق آغاز می شود. مطالعه ریاضی بازی‌ها، و به دنبال آن بحثی در مورد برخی از تلاش‌های تحقیقاتی هوش مصنوعی قبلی (AI) در مورد درختان بازی. بخش بعدی با تعریف مقدار نتیجه مورد انتظار گره ها به عنوان مقدار مورد انتظار برگ های زیر آن باز می شود. مدل نتیجه مورد انتظار ترسیم شده است و توجه خاصی به ارزش نتیجه مورد انتظار یک گره درخت بازی دارد. این مدل بر روی برخی از نسخه های کوچک تیک تاک و اتللو پیاده سازی شد. این کتاب همچنین نتایجی را ارائه می‌کند که هم از اعتبار مدل نتیجه مورد انتظار و هم از منطقی بودن مفروضات اساسی آن پشتیبانی می‌کند.

این تک نگاری برای متخصصان هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر در نظر گرفته شده است.


The Expected-Outcome Model of Two-Player Games deals with the expected-outcome model of two-player games, in which the relative merit of game-tree nodes, rather than board positions, is considered. The ambiguity of static evaluation and the problems it generates in the search system are examined and the development of a domain-independent static evaluator is described.

Comprised of eight chapters, this book begins with an overview of the rationale for the mathematical study of games, followed by a discussion on some previous artificial intelligence (AI) research efforts on game-trees. The next section opens with the definition of a nodes expected-outcome value as the expected value of the leaves beneath it. The expected-outcome model is outlined, paying particular attention to the expected-outcome value of a game-tree node. This model was implemented on some small versions of tic-tac-toe and Othello. The book also presents results that offer strong support for both the validity of the expected-outcome model and the rationality of its underlying assumptions.

This monograph is intended for specialists in AI and computer science.

دانلود کتاب «مدل نتیجه مورد انتظار بازی های دو نفره»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید