کتاب الکترونیکی

دندانپزشکی مبتنی بر شواهد: مقدمه

Evidence-based Dentistry: An Introduction

دانلود کتاب Evidence-based Dentistry: An Introduction (به فارسی: دندانپزشکی مبتنی بر شواهد: مقدمه) نوشته شده توسط «Allan Hackshaw – Elizabeth Paul – Elizabeth Davenport»


اطلاعات کتاب دندانپزشکی مبتنی بر شواهد: مقدمه

موضوع اصلی: دندانپزشکی، ارتودنسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley-Blackwell

نویسنده: Allan Hackshaw – Elizabeth Paul – Elizabeth Davenport

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 241

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9781405124966 , 1405124962

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب دندانپزشکی مبتنی بر شواهد: مقدمه

این مقدمه برای دندانپزشکی مبتنی بر شواهد، جهت گیری بسیار مورد نیاز در این موضوع را برای دانشجویان و متخصصان فراهم می کند. این یک کتاب سطح پایه برای کسانی است که به دنبال درک دندانپزشکی مبتنی بر شواهد و اهمیت آن برای عمل بالینی هستند. این کتاب در ادبیات دندانپزشکی لنگر انداخته است: اکثر فصول راهنمایی در مورد تفسیر مقاله منتشر شده کامل ارائه می دهند. که در آن هم موضوع مقاله و هم طرح مطالعه با رشته دندانپزشکی مرتبط است.
هر فصل به روشی مشابه سازماندهی شده است، و یک رویکرد ساختاریافته برای خواندن و درک مقالات تحقیقاتی یا اطلاعات محصول تجاری ارائه می دهد. از این نظر، دندانپزشکی مبتنی بر شواهد به عنوان مقدمه ای برای درک تحقیقات منتشر شده و پیامدهای آن برای جراحی دندان طراحی شده است. به جای اینکه به عنوان یک راهنما در انجام تحقیق باشد.
* شامل مقالات منتشر شده موضعی به منظور ارائه نمونه های کار شده است
* متداول ترین روش های تحقیقاتی مورد استفاده در دندانپزشکی را توضیح می دهد
* مفاهیم اولیه آماری و اپیدمیولوژیک را همراه با اصطلاحات کلیدی باز می کند
* خواننده را قادر می سازد تا سؤال تحقیق را شناسایی کند، جنبه های طراحی مطالعه را ارزیابی کند، نقاط قوت و ضعف مقالات را ارزیابی کند و ارتباط بالینی آنها را درک کند.
* جداول، جعبه ها و شکل ها به طور گسترده برای ارائه اطلاعات اصلی استفاده می شوند. الگوهای مفیدی نیز ارائه شده است که خوانندگان ممکن است از آنها برای تجزیه و تحلیل از جمله باشگاه های مطالعه استفاده کنند/تطبیق دهند.


This introduction to Evidence-Based Dentistry provides a much-needed orientation in the subject for students and professionals alike. It is a ground-level book for those seeking to understand evidence-based dentistry and its significance for clinical practice. The book is anchored in the dental literature: the majority of the chapters offer guidance on interpreting a full published paper; where both the subject of the paper and the study design is of relevance to the field of dentistry.
Each chapter is organised in a similar way, providing a structured approach to reading and understanding research articles or commercial product information. In this respect, Evidence-Based Dentistry is designed as an introduction to understanding published research and its implications for the dental surgery; rather than as a guide on undertaking research.
* Incorporates topical published papers in order to rpovide worked examples
* Explains the most6 common forms of research used in dentistry
* Unlocks basic statistical and epidemiological concepts, along with key terms
* Enables the reader to identify the research question, assess aspects of study design, evaluate the strengths and weaknesses of papers and understand their clinical relevance
* Tables, boxes and figures are used extensively to present core information. Useful templates are also provided, which readers may use/adapt for analysis, including study clubs.

دانلود کتاب «دندانپزشکی مبتنی بر شواهد: مقدمه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.